02-02-2009, 10:51 AM
essu77 Kirjutas:No jah. Eks ole minagi ehmatava kogemuse osaliseks saanud. Ise olin selle juhtumises täiesti süüdi. Õigemini minu noorus ja uljameelsus. Pärast kevadist lubade saamist, panin oma kaitseingli kohe suvel täiega proovile. Olin Saksamaal ning seal ei nõutud minult 70 km kiirusepiirangu jälgimist ning eks seda ma ära kasutasingi. Kurvilisel teel õhtusel ajal ei olnud kogemusteta juhil 120 km kiiruse valik Corollal õige valik. Tean ja mäletan, et kõik, mis toimus, toimus ülihelikiirusel – tundsin autorataste all teeperva killustiku krudinat, korra nägin jämedat puutüve autotulede valguses ning siis taas teed….Hetke pärast olin auto seisma saanud ning tõdesin, et olen siiski teeservas, peale täielikku piruetti. Pärast pooletunnist seismist teeperva peal jätkas teekonda mu sõber.
See sündmus on mul siiani selgelt silmade ees nagu oleks see juhtunud alles eile. Vaatamata sellele, et midagi füüsiliselt kellegagi ei juhtunud, on mul jätkuvalt selgelt meeles, et selle planeeritud lühikese ning ohutu sõidu ajal ei olnud mu sõbral turvavööd peal!!!
See on õnneks ainuke kord, kui olen tagantjärele pidanud tõdema, et ei valinud õiget sõidukiirust ning ei arvestanud teiste liiklejatega.
Ning õnneks kellegi teise eksimuse pärast liikluses pole ka kannatada saanud. Loodame, et see nii jääbki
ENdal ka üks Corolla piinamiseks ja need viskavadgi jube lihtsasti külje ette. Ise olin ka parajasti mootori seadistust testimas kui kruusa teepeal pidurdadest ka kohe perse ette lendas ja kraavi kimasin kiirus oli ka nii ca 100-120. ENdal polnud kriimugi ainult autost oli kahju. 2 nädalat läks meestel aega, tõmati kere sirgeks, uus radikas, auto ja keevitati uued talad ette reguleeriti sild ja corolla lippap jälle
AA jah pidurid olid paigast ära ja selles ka tagajärg.