29-01-2009, 01:36 PM
Äkki saaks asja nii seletada:
Alusta mis auto (tüüp, mootor) ja siis edasi.
Kui käigukang on P peal siis on mootori pöörded natuke suuremad kui 500 p/min (see sutt ja 5 ei ütle midagi - kas mõtlesid 500 või 5000 no tõesti ei saa aru, sest armatuuris on märgid kuni 70 mitte kuni 7 - ehk 7000 p/min).
Samas kui panna käigukang D peale ja hoida jalga piduril, siis on pöörded yyyy p/min (eeldan, et sinu auto puhul ca 500-1000 p/min siis).
Ma ei tea kas mina olen imelik, aga eeldaks siiski mõtete formuleerimist enne kirja panekut. Ehk ei saa sedasi kirjutada nagu suvalisel hetkel mõte lendab.
Ma eeldan et su emakeel on eesti keel. Samas suudavad paljud venekeelsed kodanikud ennast paremini siin foorumis väljendada kui sina antud juhul seda tegid.
Alusta mis auto (tüüp, mootor) ja siis edasi.
Kui käigukang on P peal siis on mootori pöörded natuke suuremad kui 500 p/min (see sutt ja 5 ei ütle midagi - kas mõtlesid 500 või 5000 no tõesti ei saa aru, sest armatuuris on märgid kuni 70 mitte kuni 7 - ehk 7000 p/min).
Samas kui panna käigukang D peale ja hoida jalga piduril, siis on pöörded yyyy p/min (eeldan, et sinu auto puhul ca 500-1000 p/min siis).
Ma ei tea kas mina olen imelik, aga eeldaks siiski mõtete formuleerimist enne kirja panekut. Ehk ei saa sedasi kirjutada nagu suvalisel hetkel mõte lendab.
Ma eeldan et su emakeel on eesti keel. Samas suudavad paljud venekeelsed kodanikud ennast paremini siin foorumis väljendada kui sina antud juhul seda tegid.