24-01-2009, 09:05 AM
toots77 Kirjutas:Mul 123 sama probleem lõikan ka maha ja kummid keerdude vahele.Lõikasime ühel 124 aga ei pannud kumme ja kui pidurdas äkki ja just oli kõrgem koht kündis karter maad.
Jess, sellist vastust ma ootasingi. Paneme valed vedrud ja siis lõikame parajaks ja siis peame panema veel piltema vedruupitamiskummid, et esiots ikka lennus püsis. Kuulge, 12x masinate tegemisel on härrased Stuttgardist ikka natuke tööd teinud. Kui vedrud on mudelikohased, siis ei tõuse ega lange, vaid on ettenähtud kõrgusel. Kui 2,3le panna alla 3se diisli omad, siis ongi traktor. Ja vedrukeerdude lõikumine ei paranda veermiku tööd kohe kindlasti mitte, kuigi väljanähemne võib paraneda (mõne arvates)
Muidugi, saab ka nii. Aga nii pole ette nähtud.
Sry, ei saanud jätta kobisemata...
Kui tahate sleeperit, siis otsige romulast väiksema mootoriga mudeli vedrud - vajub madalaks küll. Kui keegi tahab, siis mul on näiteks kolmesele diislile "madaldusvedrud" pakkuda ehk vajunud originaalid üleliigsena. Auto maad ei kündnud, vedrutas kah, kuid koopaserva ja 195/70R14 rehvi vahele jäi nii 6-7 cm... Kes tahab, tuleb ise alt keerama.