20-01-2009, 01:01 PM
Kui bimetallvedru jahtudes ennast lahti kerib,siis avab korpuse sees külmkäivitusklapi,kust tuleb lisakütus.Soojenedes paneb siis jälle kinni.
See klapp tikub teinekord kinni jääma,lahtivõtmiseks pääseb altpoolt ilusti ligi.Samuti on võimalik sedasama bimetalli korpust keerata + või - poole,millega suureneb või väheneb külmkäivituse aeg.Osadel "Stombergidel" on ka elektriline soojendus(kaks juhet jookseb peale) st. et vedelik ei soojenda spiraali alguses piisavalt kiiresti ja seda teeb 20sek vältel mitte tosool,vaid elekter.Mehhaanilise trossiga süsteemi vaevalt saad sinna panna,enne siis lammarist kasutatud töökorras peale.
See klapp tikub teinekord kinni jääma,lahtivõtmiseks pääseb altpoolt ilusti ligi.Samuti on võimalik sedasama bimetalli korpust keerata + või - poole,millega suureneb või väheneb külmkäivituse aeg.Osadel "Stombergidel" on ka elektriline soojendus(kaks juhet jookseb peale) st. et vedelik ei soojenda spiraali alguses piisavalt kiiresti ja seda teeb 20sek vältel mitte tosool,vaid elekter.Mehhaanilise trossiga süsteemi vaevalt saad sinna panna,enne siis lammarist kasutatud töökorras peale.