19-01-2009, 10:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2009, 10:46 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Keskelt peaks tulema külma ainult kliimaseadmega isenditel. Ehk siis neil, mille on peal olnud külmutusseadme kompressor. Miks ma ütlen, et on olnud. Aga seepärast, et neid maharatsitud kliimaga masinaid on liikumas küll, kuid keegi ei vaevu kütteseadet muutma, lihtsalt kaksatakse üleliigsed vidinad maha.
Kui teemaalgatajal tuleb kogu aeg ainult sooja, siis on soojenduse magnetklapid lahti. see võib tekkida kas kõntsa kogunemisest või voolu (OK, pinge mähise otstel, tähenärijatele) puudumisest neilsamadel klappidel. Otsi footumist magnetklapi järgi, sellest on korduvalt kirjutatud. Kui on kõntsased, saab puhastada. Kui on juhe pooleks või lahti, saab parandada.
Üsna levinud viga on veel tollesama temperatuurirullikute trükkplaadi joodiste lahtitulek, rulliku harjade või kontaktpindade purunemine/mustumine. Igatahes alluvad kõik need remondile ja tükke on lademetes.
Kui sul just pole too vajutatavate nuppudega (keeratavaid siis polegi) kliimaautomaat... Siis on lugu nutusem.
See temperatuurihoidmine on asi, millega harjub maru kiiresti ära. Imelik on sõita autodega, mille peab ise nupust kogu aeg sättima...
Kui teemaalgatajal tuleb kogu aeg ainult sooja, siis on soojenduse magnetklapid lahti. see võib tekkida kas kõntsa kogunemisest või voolu (OK, pinge mähise otstel, tähenärijatele) puudumisest neilsamadel klappidel. Otsi footumist magnetklapi järgi, sellest on korduvalt kirjutatud. Kui on kõntsased, saab puhastada. Kui on juhe pooleks või lahti, saab parandada.
Üsna levinud viga on veel tollesama temperatuurirullikute trükkplaadi joodiste lahtitulek, rulliku harjade või kontaktpindade purunemine/mustumine. Igatahes alluvad kõik need remondile ja tükke on lademetes.
Kui sul just pole too vajutatavate nuppudega (keeratavaid siis polegi) kliimaautomaat... Siis on lugu nutusem.
See temperatuurihoidmine on asi, millega harjub maru kiiresti ära. Imelik on sõita autodega, mille peab ise nupust kogu aeg sättima...