16-01-2009, 11:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2009, 11:36 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Tasub ja tasub...
Kui seda 2,7 minekut nautida, siis võtab kohe kindlasti rohkem, kui 2,2. Iseasi, kui palju on võimalik kütust 2,2 läbi pumbata, kui sellel kogu aeg kontsaga seljas elada?
Ühegi auto ost ei tasu ära. Ja kohe kindlasti ei tasu täna ära kasutatud MB ost, kuna auto on raske, hooldusvõrk Eestis olematu ja see vähenegi on pigem naljanumber kui tõsiseltvõetav hooldus. Suvaline uus auto on kordades "mõistlikum" ost tavainimese jaoks, kellel auto on vaid punktist A punkti B kulgemise vahendiks. Peasi, et odavalt ja kindlalt beesse saab.
Aga kui auto ikka meeldib, siis ütlesid Kalev ja taadu põhilise ära. Tehnika on punnil tugev, seda pole vaja karta.
Kui seda 2,7 minekut nautida, siis võtab kohe kindlasti rohkem, kui 2,2. Iseasi, kui palju on võimalik kütust 2,2 läbi pumbata, kui sellel kogu aeg kontsaga seljas elada?
Ühegi auto ost ei tasu ära. Ja kohe kindlasti ei tasu täna ära kasutatud MB ost, kuna auto on raske, hooldusvõrk Eestis olematu ja see vähenegi on pigem naljanumber kui tõsiseltvõetav hooldus. Suvaline uus auto on kordades "mõistlikum" ost tavainimese jaoks, kellel auto on vaid punktist A punkti B kulgemise vahendiks. Peasi, et odavalt ja kindlalt beesse saab.
Aga kui auto ikka meeldib, siis ütlesid Kalev ja taadu põhilise ära. Tehnika on punnil tugev, seda pole vaja karta.