16-01-2009, 11:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2009, 11:29 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Konkreetse mudeli kohta ei oska öelda, kuid teksti lugedes ja mõne lühikese proovisõidu järgi võiks öelda, et põhiline toimimine on samasugune, nagu vanematel mudelitel.
Püsikiirusehoidjale sobiva kiiruse andmine käib kangi nii üles kui alla tõmmates. Üles lükates kiirus suureneb, alla tõmmates väheneb. Nii saab kiirust sättida ilma jalaga gaasipedaali puutumata. Kas uuematel on see protsess vähe inimlikum, ei oska öelda. Igatahes meite SELlil ei või tänase ilmaga küll kangist kiirust lisada, läheb käest... Üsna raske jalaga on see neeger kapoti all...
Enda poole tõmmates läheb peale enne püsikiirusehoidja väljalülitamist olnud kiirus. Kas uuemad mäletavad ka enne mootori seiskamist olnud kiirust, ei oska öelda, meie oma ei mäleta. Peale mootori käivitamist kangi enda poole tõmmates ei juhtu midagi, kiirus tuleb uuesti ette anda.
Endast eemale lükates läheb maha, nagu ka piduripedaali vajutades või käiku välja lükates.
Limiterist juba räägiti, selle kohta mul isiklik kogemus puudub.
Püsikiirusehoidjale sobiva kiiruse andmine käib kangi nii üles kui alla tõmmates. Üles lükates kiirus suureneb, alla tõmmates väheneb. Nii saab kiirust sättida ilma jalaga gaasipedaali puutumata. Kas uuematel on see protsess vähe inimlikum, ei oska öelda. Igatahes meite SELlil ei või tänase ilmaga küll kangist kiirust lisada, läheb käest... Üsna raske jalaga on see neeger kapoti all...
Enda poole tõmmates läheb peale enne püsikiirusehoidja väljalülitamist olnud kiirus. Kas uuemad mäletavad ka enne mootori seiskamist olnud kiirust, ei oska öelda, meie oma ei mäleta. Peale mootori käivitamist kangi enda poole tõmmates ei juhtu midagi, kiirus tuleb uuesti ette anda.
Endast eemale lükates läheb maha, nagu ka piduripedaali vajutades või käiku välja lükates.
Limiterist juba räägiti, selle kohta mul isiklik kogemus puudub.