03-01-2009, 07:21 PM
See et sul saaled ära kuluvad, on ikka tingitud ebakorrektsest hooldusintervallist ning sellest pläustist või õlist mida sa mootorisse kallad. Ning paratamatult kuluvad nad ju kunagi ära hõõrdejõu tulemusena.
Neid näitajaid pole ma ise välja mõelnud. Pärninevad need masinaga kaasas olnud tehase owner's manualist. Ma arvan, et MB insenerid teavad täpselt, mis piirides mootor optimaalselt töötab.
Need rõhud on töösooja mootori korral. Idle speed erineb erinevatel mudelitel, eks ta sinna 650-750 rpm kanti jääb. Suvel on sooja ilmaga näiteks 0,5 bari tühipöördel ok.
Miks sa, hents, arvad, et tänapäeval ei paigaldata enam õlirõhunäidikud seeriatootmis autodesse ? Sest rumalad inimesed teevad selle näidu põhjal rumalaid järeldusi. On suur vahe, kas panna sisse mingi odav sunoco pläust, mida pump raskemini ringi ajab ja siis ka vastavalt sellest tingituna õlirõhu näit, aga see õli ei jõua ju õlitamist vajavate tähtsate mootori osade juurde ja ei tungi igale poole pindade vahele, seevastu kuhu tungib aga korralik hea viskoossusega õli. Heade määrdeomadustega vedelam ja paremate voolavusomadustega (kallim) õli jõuab ka madalama õlisurve kohal sinna kuhu vaja.
drmox: Ja pealegi on väga tark tegu minu arust uskuda 20 aastat vana auto õlirõhu anduri näitu. Pane manomeeter külge ja mõõda ära, for christ sake !
Ärge nüüd vahutama hakake selle teema peale. Ikka konstruktiivset kriitikat ennekõike vastukajaks.
Head uut aastat!
Neid näitajaid pole ma ise välja mõelnud. Pärninevad need masinaga kaasas olnud tehase owner's manualist. Ma arvan, et MB insenerid teavad täpselt, mis piirides mootor optimaalselt töötab.
Need rõhud on töösooja mootori korral. Idle speed erineb erinevatel mudelitel, eks ta sinna 650-750 rpm kanti jääb. Suvel on sooja ilmaga näiteks 0,5 bari tühipöördel ok.
Miks sa, hents, arvad, et tänapäeval ei paigaldata enam õlirõhunäidikud seeriatootmis autodesse ? Sest rumalad inimesed teevad selle näidu põhjal rumalaid järeldusi. On suur vahe, kas panna sisse mingi odav sunoco pläust, mida pump raskemini ringi ajab ja siis ka vastavalt sellest tingituna õlirõhu näit, aga see õli ei jõua ju õlitamist vajavate tähtsate mootori osade juurde ja ei tungi igale poole pindade vahele, seevastu kuhu tungib aga korralik hea viskoossusega õli. Heade määrdeomadustega vedelam ja paremate voolavusomadustega (kallim) õli jõuab ka madalama õlisurve kohal sinna kuhu vaja.
drmox: Ja pealegi on väga tark tegu minu arust uskuda 20 aastat vana auto õlirõhu anduri näitu. Pane manomeeter külge ja mõõda ära, for christ sake !
Ärge nüüd vahutama hakake selle teema peale. Ikka konstruktiivset kriitikat ennekõike vastukajaks.
Head uut aastat!