31-03-2006, 01:16 PM
Loomulikult pole õige, aga ma mõtlesin seda, et kas sõita kannatab ikka?
Survetoru liited on kuivad...kui mootor käib, siis leke väheneb oluliselt.Simmerit ei vahetanud aga siis kui simmeri vahelt tuleb või otsatihendi vahelt siis jookseb sidurikojast ju.Mul jookseb karteri tihendi juureds,aga tihend uus, järelikult ikka varda toru.Konservide alumised servad tundusid ka kuivad...muud üle ei jäägi, aga eks tõstukil selgub.
Sellega oli ju veel see jama, et kui alt ära võtsin siis jäi õlitoru külge, kuna ei saanud kuuskanti lahti ja maha tõstmise käigus paindus ära ilmselt veits, kuna alla pannes ei tahtnud enam istuda auku ja plokikaane kinnitusse.siis sai alt "kuidagi" kinni keertaud ja siis ülevat paika painutatud.jäi teine selline pinge alla..aga see alumine ots, et pidama jääks peab ju pmst 100% sinna istuma.
eks nädalavahetusel tuleb asi ette võtta....õigeks väänama, ära puhastama ja mingit hermetsi vahele ilmselt toppima.
Või mis arvad, Roland??
Survetoru liited on kuivad...kui mootor käib, siis leke väheneb oluliselt.Simmerit ei vahetanud aga siis kui simmeri vahelt tuleb või otsatihendi vahelt siis jookseb sidurikojast ju.Mul jookseb karteri tihendi juureds,aga tihend uus, järelikult ikka varda toru.Konservide alumised servad tundusid ka kuivad...muud üle ei jäägi, aga eks tõstukil selgub.
Sellega oli ju veel see jama, et kui alt ära võtsin siis jäi õlitoru külge, kuna ei saanud kuuskanti lahti ja maha tõstmise käigus paindus ära ilmselt veits, kuna alla pannes ei tahtnud enam istuda auku ja plokikaane kinnitusse.siis sai alt "kuidagi" kinni keertaud ja siis ülevat paika painutatud.jäi teine selline pinge alla..aga see alumine ots, et pidama jääks peab ju pmst 100% sinna istuma.
eks nädalavahetusel tuleb asi ette võtta....õigeks väänama, ära puhastama ja mingit hermetsi vahele ilmselt toppima.
Või mis arvad, Roland??