31-03-2006, 12:32 PM
Ehh...siis osta pikem õlivarras, see sama teema...nii ei ole üldse õige....
ATF paisub meeletult soojaga, õlivardal on I ja II märge, I peab õlitase olema külma mootoriga ja II märgini sooja mootoriga.... Survestatud on on osa kastist, algab pumbast ja lõppeb viimaste ketastega, tagumine otsal on eraldi tentrfugaalpump ja nn loomulik õlitus, sealt pole leket karta, seal tagaotsas on peal veel ka tuulutus, õlisurve ei ole ka allpool juhtplokki nii suur kui sellest üleval, panni tihendi vahelt kadu ei ole nii hull võrrelde muude kohtadega. Kõige tõenalisem:
1) Kui kasti kokku panid, kui õlipumba korpusega tagasi panid, et seal kasti ja pumba vaheline tihend oli korras? keerasid ikka korralikult need poldid kinni?
2) Looda, et sa võllil õlipumba rõngaid valesti ei jätnud sisse...
3) Simmelring, kui panid uue, et valesti sisse ei saanud, ja kui õli üle II astme, siis võib uue simmeri puhul liigse õli välja pressida, see on normaalne
4) Õlijahutustorud ja sealsed poldid, kast alumiinium, vägaettevsstlik olema, et keermeid sassi ei keera, seal on mõlemalpool toru seibid ehk pansoseibid(jõu korral pressivad ennast kokku) need tuleb iga kord uutega asendada (20 kr/tk x2)... Seal toruotstes on surve ka meeletu
5) Õlivarda kõri kinnitus kastil. Seal on originaalis tihend vahel, et see tagasi sai, see seal ühe sisekuuskandiga kinni, jälle ettevaatust pingutamisel...
ATF paisub meeletult soojaga, õlivardal on I ja II märge, I peab õlitase olema külma mootoriga ja II märgini sooja mootoriga.... Survestatud on on osa kastist, algab pumbast ja lõppeb viimaste ketastega, tagumine otsal on eraldi tentrfugaalpump ja nn loomulik õlitus, sealt pole leket karta, seal tagaotsas on peal veel ka tuulutus, õlisurve ei ole ka allpool juhtplokki nii suur kui sellest üleval, panni tihendi vahelt kadu ei ole nii hull võrrelde muude kohtadega. Kõige tõenalisem:
1) Kui kasti kokku panid, kui õlipumba korpusega tagasi panid, et seal kasti ja pumba vaheline tihend oli korras? keerasid ikka korralikult need poldid kinni?
2) Looda, et sa võllil õlipumba rõngaid valesti ei jätnud sisse...
3) Simmelring, kui panid uue, et valesti sisse ei saanud, ja kui õli üle II astme, siis võib uue simmeri puhul liigse õli välja pressida, see on normaalne
4) Õlijahutustorud ja sealsed poldid, kast alumiinium, vägaettevsstlik olema, et keermeid sassi ei keera, seal on mõlemalpool toru seibid ehk pansoseibid(jõu korral pressivad ennast kokku) need tuleb iga kord uutega asendada (20 kr/tk x2)... Seal toruotstes on surve ka meeletu
5) Õlivarda kõri kinnitus kastil. Seal on originaalis tihend vahel, et see tagasi sai, see seal ühe sisekuuskandiga kinni, jälle ettevaatust pingutamisel...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”