29-12-2008, 02:50 PM
üldiselt see propelleri eraldamine mootori võlli otsast on selline tegevus mis tihtipeale lõpeb hunniku plastmassitükkide ja ebatsensuursete sõnadega. osta parem kasutatud mootor kellegi käest ja mida saad ise visuaalselt vaadata et puksid ja harjade lamellid korras, määri ära, pane peale ja tuld.
minu masinal ntx on üldse kahe propelleriga vent, üks ühel ja teine teisel pool mootorit.
ja kas oled 120% kindel et puksid läbi? võib-ola mõni puuleht tiivikus mis kõrises ja see et põrutuse peale tööle hakkas viitab rohkem oma pesasse kinni jäänud harjadele või harjade kulumisest tingitud tolmuga kaetud lamellidele mistõttu ei saa harjad enam ühendust. Mõlema enda pakutud variandiga olen ise kokku ka puutunud. mõlemal juhul aitas puhastamine.
minu masinal ntx on üldse kahe propelleriga vent, üks ühel ja teine teisel pool mootorit.
ja kas oled 120% kindel et puksid läbi? võib-ola mõni puuleht tiivikus mis kõrises ja see et põrutuse peale tööle hakkas viitab rohkem oma pesasse kinni jäänud harjadele või harjade kulumisest tingitud tolmuga kaetud lamellidele mistõttu ei saa harjad enam ühendust. Mõlema enda pakutud variandiga olen ise kokku ka puutunud. mõlemal juhul aitas puhastamine.