27-12-2008, 10:51 PM
Tänud nii antole kui ka V6sale vastuste eest!
Kuna ei hakanud akut tuppa tassima, siis tegin selle tunnise tsükli hommikul nii, et vedasin juhtme õue otse aku külge. Osad inimesed muidugi räägivad, et peaks auto akuklemmid laadimise ajaks ära võtma, aga kuidas sellega lood on?
7 A sai valitud, kuna aku oli 74 aH-ne.
Kuna homme vaba päev, panen hommikul 5 A-ga laadima ja vaatan, kuidas õhtuks seis on. Siis peaks juba kannatama sõita akuga koormustesti ja/või uue aku järele.
Laadija mul mingi "tark" pole. Vene oma, suurel BA-2 peale trükitud
Kuna ei hakanud akut tuppa tassima, siis tegin selle tunnise tsükli hommikul nii, et vedasin juhtme õue otse aku külge. Osad inimesed muidugi räägivad, et peaks auto akuklemmid laadimise ajaks ära võtma, aga kuidas sellega lood on?
7 A sai valitud, kuna aku oli 74 aH-ne.
Kuna homme vaba päev, panen hommikul 5 A-ga laadima ja vaatan, kuidas õhtuks seis on. Siis peaks juba kannatama sõita akuga koormustesti ja/või uue aku järele.
Laadija mul mingi "tark" pole. Vene oma, suurel BA-2 peale trükitud