26-12-2008, 04:40 PM
Häid jõule jah...
Kirjutad, et uurisid vanu teemasid. Aga vist ei lugenud mõttega? Järgnevat juttu olen vähemalt kahes teemas kirjutanud.
ESIMENE asi, mida vooluprobleemi korral teha, on mõõta laadimispinge. Akupinget juba mõõtsid, miks siis mitte ka laadimispinget samas? Oleks kohe selge, kas viga on laadimise puudumises või aku voolupidamises. Enamasti on probleemid ikka voolu saamises.
Läbi võivad olla geneka mähis, dioodid, pingeregulaator, harjad, laagrid; aku; akuklemmid; kereühendused; juhtmestik...
Võimalusi on palju. Tõenäoliselt (ja see on vaid võimalus) on surnud pingeregulaator geneka küljes. Aga võib ka mõni muu viga olla.
Tühjenemine 10,5 V-ni ei pruugi akule veel surmavalt mõjuda, kuid ega see head kah tee. Igatahes tasub akusse mõnda aega kahtlustavalt suhtuda
Kirjutad, et uurisid vanu teemasid. Aga vist ei lugenud mõttega? Järgnevat juttu olen vähemalt kahes teemas kirjutanud.
ESIMENE asi, mida vooluprobleemi korral teha, on mõõta laadimispinge. Akupinget juba mõõtsid, miks siis mitte ka laadimispinget samas? Oleks kohe selge, kas viga on laadimise puudumises või aku voolupidamises. Enamasti on probleemid ikka voolu saamises.
Läbi võivad olla geneka mähis, dioodid, pingeregulaator, harjad, laagrid; aku; akuklemmid; kereühendused; juhtmestik...
Võimalusi on palju. Tõenäoliselt (ja see on vaid võimalus) on surnud pingeregulaator geneka küljes. Aga võib ka mõni muu viga olla.
Tühjenemine 10,5 V-ni ei pruugi akule veel surmavalt mõjuda, kuid ega see head kah tee. Igatahes tasub akusse mõnda aega kahtlustavalt suhtuda