26-12-2008, 01:51 PM
Tere ja häid jõulupühi jätkuvaid!
Autoks on mul 91. a w124, 200E, bensiin.
Eile sõitsin maanteel ca 60 se otsa. Kõik oli OK. Õhtul oli vaja veel linna vahel sõita ja äkki läks ABS tuli põlema. Kas pingelanguse tõttu hakkab ABS streikima? Sest samal ajal läks nt kellade valgustus tuhmiks.
Edasi läks "huvitavaks". Auto tahtis hakata madalatel pööretel välja surema, tuled vilkusid armatuuris suunatule klõpsumise taktis jms.
Lõpuks surigi välja... sai koduni pukseeritud, sest käivitamisel kostusid ainult mingid klõpsud.
Kodus sai mõõdetud aku pinget, see oli vaid 10,5 V. Seega aku täiesti kottis. Olgu öeldud, et tegu Exide akuga, mis ca 4 a vana, 74aH ja 760 A käivitusvooluga.
Milles võiks asi olla? Muide, akutuli ei läinud kordagi põlema.
Kas asi generaatoris või akus? Või veel mingis kolmandas asjas?
Aitäh!
Autoks on mul 91. a w124, 200E, bensiin.
Eile sõitsin maanteel ca 60 se otsa. Kõik oli OK. Õhtul oli vaja veel linna vahel sõita ja äkki läks ABS tuli põlema. Kas pingelanguse tõttu hakkab ABS streikima? Sest samal ajal läks nt kellade valgustus tuhmiks.
Edasi läks "huvitavaks". Auto tahtis hakata madalatel pööretel välja surema, tuled vilkusid armatuuris suunatule klõpsumise taktis jms.
Lõpuks surigi välja... sai koduni pukseeritud, sest käivitamisel kostusid ainult mingid klõpsud.
Kodus sai mõõdetud aku pinget, see oli vaid 10,5 V. Seega aku täiesti kottis. Olgu öeldud, et tegu Exide akuga, mis ca 4 a vana, 74aH ja 760 A käivitusvooluga.
Milles võiks asi olla? Muide, akutuli ei läinud kordagi põlema.
Kas asi generaatoris või akus? Või veel mingis kolmandas asjas?
Aitäh!