26-12-2008, 04:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2008, 01:29 PM ja muutjaks oli ReinGSM.)
Ärge nüüd poisid nii kurjalt põrutage, tegureid on jah tegelikult palju(ka tihend rooli ja istme vahel jne) lisaks võiks veel juurde mainida ka õige rehvi rõhu.
Ma ei küsinud enda 202le abi, lihtsalt soovitasin teema algatajale.
Ma ei olegi väitnud, et ei saa enda autoga hakkama. Saan paremini edasi kui nääritaadi saan.
Jutu point oli tegelikult selles, et kui tagaotsa raskemaks teed on pidamine teel tunduvalt parem.Ja seguauto kohta võib teema sellega lõpetada. Seguauto oli lihtsalt hea lihtne näide. Andke parem inimesele nõu, mitte ärge norige seal, kus pole vaja.
Teema algatajal oli reaalne probleem. Püüdsin teda aidata lihtsalt. Ja kui kedagi tõsiselt huvitab seguauto alguslugu, siis oli see lühidalt järgmine:
Viimasest suurest lumetormist järgmine päev oli vaja vedada jah veidi tsementi. Uskuge või mitte, siis mitte kõige lahjemal 202-el on raskem pepu libedaga ainult kasuks.
Kui siin mõne tegelase soovitus on hoida "bobka" nii kerge kui võimalik ja mitte sinna raskusi lisada, siis minu arvamusega see lihtsalt ei ühti. Taha raskust lisades on pidamine parem. (uskuge või mitte!)
Tore vastus on ka pidevalt paak täis hoida, mina isiklikult seda teooriat ei kasuta. Enda kütuse paaki küll täidan ääreni aga kulutan ainult kuni veerandini(et põhjas seisev pask filtreid ei ummistax)
Loomulikult kui kellelgi on tahtmist ja viitsimust on Tallinnas küll võimalik paak alati üsna täis hoida. Bensukate vahe ainult mõned kilomeetrid ju. Loomulikult on olemas ka kanistrid jne...(Mida võimsam auto, seda mahukamad kanistrid ja tihedam täitmine)
Selle teema mõte võiks pigem olla selles, et mida vähem kobinat ja rohkem õpetussõnu, seda parem.
Teema lõppu mainiks veel ära, et ka libedakoolitus ei ole üldse halb asi (ka mitte neile, kellel load juba aastaid taskus)!!!! Sealt võib midagi igaühele tarka kõrvade vahele jääda (ja kui see tarkus veel mõne elu suudab päästa...)!
Ma ei küsinud enda 202le abi, lihtsalt soovitasin teema algatajale.
Ma ei olegi väitnud, et ei saa enda autoga hakkama. Saan paremini edasi kui nääritaadi saan.
Jutu point oli tegelikult selles, et kui tagaotsa raskemaks teed on pidamine teel tunduvalt parem.Ja seguauto kohta võib teema sellega lõpetada. Seguauto oli lihtsalt hea lihtne näide. Andke parem inimesele nõu, mitte ärge norige seal, kus pole vaja.
Teema algatajal oli reaalne probleem. Püüdsin teda aidata lihtsalt. Ja kui kedagi tõsiselt huvitab seguauto alguslugu, siis oli see lühidalt järgmine:
Viimasest suurest lumetormist järgmine päev oli vaja vedada jah veidi tsementi. Uskuge või mitte, siis mitte kõige lahjemal 202-el on raskem pepu libedaga ainult kasuks.
Kui siin mõne tegelase soovitus on hoida "bobka" nii kerge kui võimalik ja mitte sinna raskusi lisada, siis minu arvamusega see lihtsalt ei ühti. Taha raskust lisades on pidamine parem. (uskuge või mitte!)
Tore vastus on ka pidevalt paak täis hoida, mina isiklikult seda teooriat ei kasuta. Enda kütuse paaki küll täidan ääreni aga kulutan ainult kuni veerandini(et põhjas seisev pask filtreid ei ummistax)
Loomulikult kui kellelgi on tahtmist ja viitsimust on Tallinnas küll võimalik paak alati üsna täis hoida. Bensukate vahe ainult mõned kilomeetrid ju. Loomulikult on olemas ka kanistrid jne...(Mida võimsam auto, seda mahukamad kanistrid ja tihedam täitmine)
Selle teema mõte võiks pigem olla selles, et mida vähem kobinat ja rohkem õpetussõnu, seda parem.
Teema lõppu mainiks veel ära, et ka libedakoolitus ei ole üldse halb asi (ka mitte neile, kellel load juba aastaid taskus)!!!! Sealt võib midagi igaühele tarka kõrvade vahele jääda (ja kui see tarkus veel mõne elu suudab päästa...)!
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee