17-12-2008, 09:26 AM
Miks ma vaatasin seda autot :oligi see,et seest ja väljast sile ja kolleg kes kohapeal vaatamas käis ütles ka,et pole nii siledat G-d näinud.Mootor käivat ka väga vaikselt.
Mulle endale sümpatiseerib see mootor just selle pärast,et mul on olnud sama mootoriga 124 oma neli tk.nendest 2 olid 4-maticud ,siis 300 sel 126 ja 300 se 140.Kõigil neil olid ostes peal korralikud mootorid ise sõitsin juurde 40-60 tuh.km ja ainus mis tegin oli kat.i vahetused ja hooldused see vastus 350 td 140 oli nälg ja ikaldus.Algul ka töötas mootor norm. ja siis hakkas pihta turbo,plokikaan,kõrgsurve pump jne.
Maasturilt ma tõmmet ei ootagi.Vaja on G-d selleks ,et sõita Venemaa teedel ja kuna uued objektid on tõelistes mülgastes siis enam teisiti ei saa.Ennekõike huvitab mind just töökindlus.Pole just meeldiv avastada Moskvast 400km Uuralite poole ,et miski tuluke hakkas vilkuma ,EGR keeldub töötamast või miskit sellist:
) Kogemus värske ja tutika 4x4 Vitoga.
Seega kui tõmmet ei taha ja kütusekulu ei mõõda siis mida pekas enne ostu kindlasti g-del vaatama?
Mulle endale sümpatiseerib see mootor just selle pärast,et mul on olnud sama mootoriga 124 oma neli tk.nendest 2 olid 4-maticud ,siis 300 sel 126 ja 300 se 140.Kõigil neil olid ostes peal korralikud mootorid ise sõitsin juurde 40-60 tuh.km ja ainus mis tegin oli kat.i vahetused ja hooldused see vastus 350 td 140 oli nälg ja ikaldus.Algul ka töötas mootor norm. ja siis hakkas pihta turbo,plokikaan,kõrgsurve pump jne.
Maasturilt ma tõmmet ei ootagi.Vaja on G-d selleks ,et sõita Venemaa teedel ja kuna uued objektid on tõelistes mülgastes siis enam teisiti ei saa.Ennekõike huvitab mind just töökindlus.Pole just meeldiv avastada Moskvast 400km Uuralite poole ,et miski tuluke hakkas vilkuma ,EGR keeldub töötamast või miskit sellist:
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Seega kui tõmmet ei taha ja kütusekulu ei mõõda siis mida pekas enne ostu kindlasti g-del vaatama?