16-12-2008, 10:38 PM
merslane Kirjutas:Käisin täna spetsiaalselt vaatamas Tallinnas Gklassi autot. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...o24_ee.htm
Kui rääkisin oma loo ,et tahan vahetada naise auto 4-veolise vastu, siis müüja tegi suured silmad ja ütles ,et sa mees oled küll valesti asjast aru saanud,et naised sellise autoga ei sõida, vaid see on meeste auto ja kui jälgida linnapilti,siis ML roolis on väga palju naisi.Igastahes mina usun G klassi palju rohkem.
Väga ilus valik muideks, meeldib just sisu... W463 peal oleva 350TD käib väga reipalt edasi muideks, kuna ülekanne moditud kõvasti võrreldes sõiduautodega...
Ainult mida ma soovitan - lase naisel veic proovida seda autot, kuna mõni selle soo esindaja arvab, et rool käib ikka liiga raskelt ja poest tulles ei lähe ju luuk elektriga tagant kinni ja oioi kui raskelt see käib...
Nali-naljaks aga rool on tõesti teisest puust...
G on ka üks väheseid autosid, kus tead, et su naine/pere on tõesti turvalisuse koha pealt tankiga võrreldavas masinas
G puhul on kaks mootorit - kui diisel siis 400 CDI ja kui bens siis AMG 55 kompressor
400 CDI olen 3,5 a sõitnud igapäevaselt, G puhul ainuke mootor peale 55 AMG mis teda vedada jaksab, märksõnaks 560 Nm, võrreldes 5,0 bensukaga käib see edasi ja kulu oluliselt mõistlikum...
Korra aastas läheb üks pihusti esimeste külmadega (4000kr), standartselt + selle aja jooksul olen vahetanud geneka (vesijahutus 400 CDI 10 000kr) ja drosselkapi(3500kr), EGR-iks olen ka valmis (hind sama mis drossel). Muidugi regulaarhooldused, ja minu puhul mitte ühtegi külmkäivitust(Webasto parim lisa) ja turbi puhul jahutus...
Kindlasti 500 bensukaga poleks PIDANUD (mitte võinuks) mitte midagi teha, kuid kulu suurem ja väänet pole 2,7T tühimassiga auto jaoks..
Ma ei saa öelda, et soovitan (kuna ma ei soovita kunagi midagi) aga kartma kindalsti ei peaks.
Ma ei oska siinkohal kaasa rääkida ML jõuülekannetest muidugi.
G400CDI-l on w140 5 käiguline kast all (:
G-klass on auto, mida tuleb omada, et teda mõista ja hinnata.
Mis disaini puudutab, siis ilusamat maasturit ei ole olemas ja võrdlus R-kioskiga viitab minu silmis teatud asjaoludele...aga see jäägu minu teada...Millegipärast arvan, et seda väidab just üks kindel inimkontingent...
Landcruiser - Eestis ei müüda aga vist sai tellida täissildadega ja lukkudega Lancarit, mida Aasias müüakse. 120 Landcrusier on Eesti rahva auto ju, ilmselt üks 1-2 a pärast ei maksa see enam midagi, kõik vähegi "edukad" on selle ostnud..
Landcruiser 100 on minu silmis juba auto välimsuega... eelistan seda oluliselt rohkem kui 100...ja Lexuse varinat 100 kere peal on juba tõeliselt ilus auto..
Siinkohal tuletan Raido Rüütli juttu meelde, miks ta Lancarit ei valinud (tellimustega oleks aega läinud ja saadavus oli ? märgi all), Defender lisavarustega(lukkudega silad) läks jube kalliks ja G oli ainuke auto, mille puhul ei oleks pidanud peale iga veekogu läbimist 6 sillapaari õlivahetust tegama (::
Kui G liiga robustne aga mingit maastikuomadust tahaks siis palun - teiesugustele on lahendus GL
Mis aga ML vs G puudutab, siis isiklikult arvan, et kui al 2000 a G-Wagen maksaks sama hinda mis selle aja ML, siis poleks vaja lugeda kui kallis ja mõttetu auto see on ja ML kiidulaulu kuulda just võrreldes G-ga...