16-12-2008, 12:02 PM
Ühinen alambe ja ka teiste nõuandjatega sõiduvõtete osas. Endal alla uued Vredestein Nordtrac lamellid ja tormi ajal polnud absoluutselt probleemi, isegi hoovi sissesõidu ette lükatud lumevallist ronisin läbi.
Nagu Võsa mainis, siis lase pidruid üle kontrollida. Teiseks, vaata kriitilise pilguga üle oma rehvid - naast ei tähenda veel pidamist, oluline on muster, mustri sügavus, rehvi vanus, rehvi laius. Ise kasutan 185/65 R15 rehvi, asfaldil küll veidi kehvem, kuid paksu lume ja jääga pidamine parem - originaalmõõt suveks 205/60R15. Kolmandaks, sõiduvõtted - loe ülevalt kogenud meeste soovitusi, tekst tagaveoliste automaatide osas puhas kuld (ilma irooniata), kurvides tuleb ka rooli veits varem keerama hakata jne.
Mina pean oma universaal w202 üheks parimaks pooleveoliseks talveautoks, millega sõitnud, sest auto käitumine on väga stabiilne ja rahulik. Esivelised ei meeldi oma närvilise rooli tõttu.
Loodan, et oli abi
Nagu Võsa mainis, siis lase pidruid üle kontrollida. Teiseks, vaata kriitilise pilguga üle oma rehvid - naast ei tähenda veel pidamist, oluline on muster, mustri sügavus, rehvi vanus, rehvi laius. Ise kasutan 185/65 R15 rehvi, asfaldil küll veidi kehvem, kuid paksu lume ja jääga pidamine parem - originaalmõõt suveks 205/60R15. Kolmandaks, sõiduvõtted - loe ülevalt kogenud meeste soovitusi, tekst tagaveoliste automaatide osas puhas kuld (ilma irooniata), kurvides tuleb ka rooli veits varem keerama hakata jne.
Mina pean oma universaal w202 üheks parimaks pooleveoliseks talveautoks, millega sõitnud, sest auto käitumine on väga stabiilne ja rahulik. Esivelised ei meeldi oma närvilise rooli tõttu.
Loodan, et oli abi