16-12-2008, 08:59 AM
Esiteks: tee tagapidurid korda! Kui esiots lohiseb ja tagaots veab edasi, siis tagapidureid pole. Silindrid ilmselt kinni, põhjuseid võib ka teisi olla.
Automaatkastiga autoga libedal antakse gaasi RAHULIKULT. Kui närviliselt tõmmelda, on kohe ratas ringi. Mida võimsam on mootor, seda rahulikumalt tuleb gaasipedaaliga ringi käia. Meie säästukal võib gaasipedaali ikka isuga muljuda aga SELliga peab ettevaatlik olema. Samas on automaadiga lihtsam lumes mürada, vedu tuleb taha pehmemalt...
Mis rehvid on alla ja kui vanad? Nael üksi ei pea, kui rehv on kümme talve vana ja mustriploki nurgad on ümaraks kulunud.
Tagumik on püsti. Ega äkki tõstetud pole? Nii idatuuningu stiilis? See rikub vedrustuse geomeetria ja tagaotsa pidamine läheb endisest viletsamaks.
Ning ega igaühele automaatkastiga tagaveoline sobigi. Kui ikka ei meeldi, tuleb võtta manuaalkastiga esiveoline. See on üllatusteta ja kindel valik.
Automaatkastiga autoga libedal antakse gaasi RAHULIKULT. Kui närviliselt tõmmelda, on kohe ratas ringi. Mida võimsam on mootor, seda rahulikumalt tuleb gaasipedaaliga ringi käia. Meie säästukal võib gaasipedaali ikka isuga muljuda aga SELliga peab ettevaatlik olema. Samas on automaadiga lihtsam lumes mürada, vedu tuleb taha pehmemalt...
Mis rehvid on alla ja kui vanad? Nael üksi ei pea, kui rehv on kümme talve vana ja mustriploki nurgad on ümaraks kulunud.
Tagumik on püsti. Ega äkki tõstetud pole? Nii idatuuningu stiilis? See rikub vedrustuse geomeetria ja tagaotsa pidamine läheb endisest viletsamaks.
Ning ega igaühele automaatkastiga tagaveoline sobigi. Kui ikka ei meeldi, tuleb võtta manuaalkastiga esiveoline. See on üllatusteta ja kindel valik.