14-12-2008, 10:06 PM
4506,9 Kirjutas:Toon siis ML 400 CDI mõne kallima defekti iseloomud.
1)Käiguvahetus hakkab jamama ja käigud eilülitu korrektselt peatselt tekkib käigukasti kõrvalhelid ja lõpuks ei lülitu ükski käik kuna elektroonika on tuvastanud rikke mille puhul tuleb pöörduda viivitamatult servicesse.
tulemus:Käigukasti erinevad andurid on tuvastanud läbilibisemist ehk siis jõudu ei suudeta kanda edasi vedavatele võllidele.Elektroonika töötab erinevalt ja õlitus jääb puudulikuks mille tagajärjel surevad laagrid ja friktsioon kettad.
Põhjus:4 liitrine CDI on liiga võimas selle käigu ja vahekasti jaoks mis on esialgselt mõeldud 2,7 liitrise CDI jaoks ja auto hakkab ennast ise lõhkuma.400CDI G-Wagenil on juba hoopis tugevam ja teise põhimõttega käigu ja vahekast.
Kui kalliks läheb remont võid ise ette kujutada aga see summa korruta siis veel kahega.
2)Turbost hakkab lekkima õli kollektorisse.esimesena sureb kat. .järgmisena vahetatakse turbo tihendid aga sellest ei pruugi ka aidata.Siis vahetatakse terve turbo,mõneks ajaks on rahu ja siis hakkab kõik uuesti.
Põhjus:Turbo jahutus on jäänud puudulikuks ja turbo kuumeneb üle ja läheb natuke kõveraks õlikanalitesse tekivad praod ja...
Remondi hind jällegi väga suur.
Endiselt küsin :Miks sa tahad ML-i?
Mis.. kas tuleks,siis bemm võtta või?