Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Teoreetilisi mõtisklusi mootorivahetusest
#2
Eile Laagri UnoX-is diisel 14.80, bensiin 95 12.30 (säästukaardiga)...

Korras diiselmootor vähemalt 10 kEEK, vahetus vähemalt 5 kEEK (eeldusel, et majanduslangus on töömeeste palgasoovi vähendanud), ettenägematuteks kuludeks kah 5 kEEK. Kokku 20 kEEK.

Kütusekulude vahe on heal juhul 4 l/100 km peale (bensiin 12/diisel 8). Seega 100 km läbimine maksab 118,4 kr diisliga ja 147,6 kr bensiiniga. Vahe on 29,2 kr diisli kasuks. Ehk mootorivahetusele kulunud raha tagasisaamiseks peab sõitma 20000/29,2*100=~68493 km, et kütusekulu sääst ennast tunda annaks. Vahemaa kasvab veel, kui diislile maks otsa lajatatakse. Ja ilmselt see tulemata ei jää...Icon_sad

Pluss tekib veel üks ärapedereeritud kuus. Sorri, kuid ma pole näinud ühtegi diiseldatud kuute, mille seisund oleks läinud selle tegevuse juures paremaks. Ikka sitemaks läheb nende maisnate seisund.

Kui kuuepidamine üle jõu käib, tasuks vast mõelda kergema-uuema auto peale. Jääb rohkem raha alles, on peregi rõõmsam.

Loomulikult on ülalolev väga räme lineaarne arvestus, mis ei võta arvesse mitte mingeid mootorite iseärasusi, vaid ainult kütusekulu.

Teisest küljest, Sinu auto - tee, mis heaks arvad.Icon_cool
Ja meie arvame, mida tahameBadgrin
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Teoreetilisi mõtisklusi mootorivahetusest - Autor: urraa - 13-12-2008, 04:53 PM
RE: Teoreetilisi mõtisklusi mootorivahetusest - Autor: v6sa - 14-12-2008, 06:55 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne