12-12-2008, 09:26 PM
Ka minul on tööautoks Volvo 850 T-5 ja olen ka külastanud eelnimetatud asutust.Autol oli probleemiks kütuse leke kuskilt põhja alt.Nägin seda kui autot lumetormi ajal välja kaevasin.Viisin auto hommikul Järvele ja sain õhtul tagasi.Arve oli 2700.- öeldi ,et vahetati kütusefilter,kütusepumba klambrid,ja miski vidin sisselaske kollektori juures.O.K järgmisel päeval kui autoga jäälegi sumpasin sügaval lumes selgus ,et pahad päevad pole lõppenud.Seekord oli lähedal end kolhoosi töökoda.Ajasin kohalikega törts törilöri tõin poest Saku nelipaki ja aetigi traktor kanalilt maha ja Volvo mahutati ära.Ronisin siis ise auto alla asja uurima .Näitab siis kohalik mehaanik ,et vaata sul ju miski voolik lahti kõrvalistuja istumise kohal põhja all.Ühendasin siis voolikuotsad kokku (ilmselt oli lumi otsad lahti tõmmanud)ja probleem oli lahendatud.Küsisin siis järgmisel hommikul ,et kuidas kommenteerib seda IA .Seal seletati,et kõik see mis nad tegid oli samuti vaja teha ja ,et see voolik võis lahti tulla hiljem.Lähtusin põhimõttest ,et targem annab järele ja ju siis on IA-l näpud põhjas.Olgu lisatud ,et kütusefilter oli endiselt see mis vahetati hoolduse korras 6000km tagasi.