09-12-2008, 12:43 AM
Ise kasutan pidevalt käiguga pidurdamist eriti siis kui on juba kaugelt näha, et foor läks punaseks ja niikuinii üle ei saa. Suur mootor tekitab ka hea piduri efekti ning lisaks säästab ka sutsukese kütet, kuna mootoriga pidurdamisel kütet peale ei anta(vähemalt bensakal). Kuna kast on 4 käiguline, siis mina toimin enamsti niimoodi: kuni kiiruseni 60km/h tõmban D pealt 3 peale ning alla 60km/h teine, 1 käigu peale lükkan väga harva, kuna kiirus, mis seda kannatab on juba väga madal, samas toimiub väga kõva pidurdus efekt.
Peamine on lihtsalt see, et liiga suurelt kiiruselt liiga madalt käiku sisse ei pane, ei pruugi kastile just hästi mõjuda. Lisaks on veel see, et efekt on kindlasti suurem suurematel mootoritel. Näiteks onu ford focus 1,6-ga 100 pealt kolmandat sisse pannes ei juhtu suurt midagi peale suurenenud sirina, mida mootor teeb, kuid audi 4,2 mootoriga on sama toiming ikka hästi tuntav.
NB: kirjeldus on nii audi kui ka MB kogemusel.
Peamine on lihtsalt see, et liiga suurelt kiiruselt liiga madalt käiku sisse ei pane, ei pruugi kastile just hästi mõjuda. Lisaks on veel see, et efekt on kindlasti suurem suurematel mootoritel. Näiteks onu ford focus 1,6-ga 100 pealt kolmandat sisse pannes ei juhtu suurt midagi peale suurenenud sirina, mida mootor teeb, kuid audi 4,2 mootoriga on sama toiming ikka hästi tuntav.
NB: kirjeldus on nii audi kui ka MB kogemusel.
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h. www.lesven.ee
5232198
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h. www.lesven.ee
5232198