05-12-2008, 12:21 PM
Alustage sellest et loete MB manuali läbi. Seal on väga konkreetselt kirjas miks on käiguvaliku võimalusteks näiteks 2, 3 (4)
Näiteks nr 2 valimisel ja sõites toimub hoopis aktiivsem käiguga pidurdamine - ja on võrreldav kepikastiga kusjuures. Samal ajal kui sõites D asendiga ning võtta jalg pedaalilt (ja oletame et kast jätab käigu nr 2 sisse), siis ei ole pidurdamine enam nii "aktiivne".
Mul murelik küsimus: kui kick-downi teed ja siis gaasipedaali lahti lased, siis käib mul (4käiguline aut.) uuesti alla käiguvahetus jõnksuga. Kas viga tuleb kastist otsida või loksu kardaanis/tagareduktoris? Sry kui pisut offtopicuks kisub...
Viga võib ilmselt tagasilla lõtkus olla kui ka kasti vales juhtimises. Vaakumi seadistus ja pedaali asend on võtmesõnad - praegu võib olla olukord kus gaasi maha lastes "mõtleb" kast et koormus on ikka taga ja teeb kiire käiguvahetuse (et sidurid ja lintpidurid ei libiseks). Näiteks vaakumi lekke puhul on see tavaline või vaakumi korrapäratu reguleerimise tagajärjel samuti.
Näiteks nr 2 valimisel ja sõites toimub hoopis aktiivsem käiguga pidurdamine - ja on võrreldav kepikastiga kusjuures. Samal ajal kui sõites D asendiga ning võtta jalg pedaalilt (ja oletame et kast jätab käigu nr 2 sisse), siis ei ole pidurdamine enam nii "aktiivne".
Mul murelik küsimus: kui kick-downi teed ja siis gaasipedaali lahti lased, siis käib mul (4käiguline aut.) uuesti alla käiguvahetus jõnksuga. Kas viga tuleb kastist otsida või loksu kardaanis/tagareduktoris? Sry kui pisut offtopicuks kisub...
Viga võib ilmselt tagasilla lõtkus olla kui ka kasti vales juhtimises. Vaakumi seadistus ja pedaali asend on võtmesõnad - praegu võib olla olukord kus gaasi maha lastes "mõtleb" kast et koormus on ikka taga ja teeb kiire käiguvahetuse (et sidurid ja lintpidurid ei libiseks). Näiteks vaakumi lekke puhul on see tavaline või vaakumi korrapäratu reguleerimise tagajärjel samuti.