01-12-2008, 11:00 PM
kuidagi imelik! Pihustite tagasivool laseb küttesüsteemi tagasi selle osa kütete mis pihustite kaudu silindrisse ei jõudnud. Kulunud pihustite korral küttekulu tagasivool suureneb. Filtris peabki mingi surve olema ja kui mingi otsa päästad, siis kütte pritsimine normaalne filtrist.
Nüüd probleemi juurde
Pakun välja, et siiski filter umbes ja kõrge rõhk seetõttu jõuab ka pihustite tagasivoolu kaudu pihustite nõelteni ja seetõttu pihustite töö häiritud. Imelik ta tegelikult. Madalsurve peaks olema kordades väiksem pihustitele jõudvast kõrgsurvest aga ...
Mul sedalaadne kogemus kus ühe pihusti äravool oli umbes ja seetõttu mingi aja pärast see pihusti lakkas töötamast. Pakun välja sellise katse:
Võta ülevool lahti. Pane ajutiselt filtri poolne ots kinni ja vaata kaua siis mootor töötab ja kui suur on pihustitest tagasivool. Kui siis töötab ja kaua on juba selge et vajab hakata arutama tagasivoolu temaatikat.
Edu ja anna teada kui lõplik diagnoos käes.
Nüüd probleemi juurde
Pakun välja, et siiski filter umbes ja kõrge rõhk seetõttu jõuab ka pihustite tagasivoolu kaudu pihustite nõelteni ja seetõttu pihustite töö häiritud. Imelik ta tegelikult. Madalsurve peaks olema kordades väiksem pihustitele jõudvast kõrgsurvest aga ...
Mul sedalaadne kogemus kus ühe pihusti äravool oli umbes ja seetõttu mingi aja pärast see pihusti lakkas töötamast. Pakun välja sellise katse:
Võta ülevool lahti. Pane ajutiselt filtri poolne ots kinni ja vaata kaua siis mootor töötab ja kui suur on pihustitest tagasivool. Kui siis töötab ja kaua on juba selge et vajab hakata arutama tagasivoolu temaatikat.
Edu ja anna teada kui lõplik diagnoos käes.