01-12-2008, 04:03 PM
Enamus navigere on piisavalt täpsed, et kilomeetri näitu uskuda. See kümnendik on vaieldav. Aga kui kilomeetrini ümardada, siis on usutav. Tõsi, kui näit ikka hüppab kümne piires, siis pole olud kepsutamiseks sobivad - tuleb vaadata avaram kant.
Kurb on muidugi see, et navigeri näit radari vastu ei saa - üks on ikkagi arvutatud tõenäosuste alusel ja teine reaalse mõõtmise tulemus...
Kuna meie pere autodel on all tehasemõõdus rattad, siis valetab spidomeeter 4-5 km. Ehk näitab rohkem. Mistõttu mina klassifitseerun liiklushuligaaniks, kuna kihutan enamasti 95 km/h. Ja sellest hoolimata olen pidevalt "sõidumeistritel" jalus
Ega ma kade ole, kuid siiber on neist juhmakatest, kellel on kiire mööda (enamasti pimedas kohas) ja siis jäävad jokutama. Tihti asjatult põlevate ja võimalikult valesti reguleeritud udutuledega.
Siinkohal tervisi ühele beežile 124-le, kelle lisaudutuled stange allservas mulle otse peeglisse sirasid reedehommikusel Pärnu maanteel. Loodetavasti kohtud peatselt mõne minust äkilisema tegelasega, kes need idiootsuse tipud amputeerib.
Kurb on muidugi see, et navigeri näit radari vastu ei saa - üks on ikkagi arvutatud tõenäosuste alusel ja teine reaalse mõõtmise tulemus...
Kuna meie pere autodel on all tehasemõõdus rattad, siis valetab spidomeeter 4-5 km. Ehk näitab rohkem. Mistõttu mina klassifitseerun liiklushuligaaniks, kuna kihutan enamasti 95 km/h. Ja sellest hoolimata olen pidevalt "sõidumeistritel" jalus

Siinkohal tervisi ühele beežile 124-le, kelle lisaudutuled stange allservas mulle otse peeglisse sirasid reedehommikusel Pärnu maanteel. Loodetavasti kohtud peatselt mõne minust äkilisema tegelasega, kes need idiootsuse tipud amputeerib.