26-11-2008, 01:05 AM
Omal ajal oli see süsteem väga tegija. Ja töökindlus on vägagi hea. Vaadake, kui vanad need süsteemid on. Kes filtreid vahetab, sõidab tänaseni probleemideta.
Ma tean, kes omal ajal K-jet`i pritsepead lahti võttis ja tuunis ja remontis. Ausalt öeldes, rohkem mehi ei teagi, kes üldse sellisest süsteemist midagi rohkemat jagaks kui koodid juppide peal ja et kui ei tööta, ostan uue.
Tuunis ta seepärast, et siis polnd progetav aju kuigi kättesaadav(mitte niiväga rahalises mõttes) ja turbo vabalthingavale oli pritsuga suht ainuke võimalus võimsuse kasvu arvestades(karpaga saab ju ka, aga süsteem on kehva, mõlemat moodi)
Aga niisama lahti kiskuda pole tõesti mõtet. Ma olen ise kunagi lahti kiskunud, sest ei saand jooniste pealt aru, mis seal sees täpselt on. Lahti kiskudes sain asjale pihta, ka mul oli toona vaja turboga kooskõlla saada....oh, olid ajad, nüüd käib asi ikka väga lihtsalt.
Pane progetav aju, pritsepea on mitte vähem kui poole odavam.
Ma tean, kes omal ajal K-jet`i pritsepead lahti võttis ja tuunis ja remontis. Ausalt öeldes, rohkem mehi ei teagi, kes üldse sellisest süsteemist midagi rohkemat jagaks kui koodid juppide peal ja et kui ei tööta, ostan uue.
Tuunis ta seepärast, et siis polnd progetav aju kuigi kättesaadav(mitte niiväga rahalises mõttes) ja turbo vabalthingavale oli pritsuga suht ainuke võimalus võimsuse kasvu arvestades(karpaga saab ju ka, aga süsteem on kehva, mõlemat moodi)
Aga niisama lahti kiskuda pole tõesti mõtet. Ma olen ise kunagi lahti kiskunud, sest ei saand jooniste pealt aru, mis seal sees täpselt on. Lahti kiskudes sain asjale pihta, ka mul oli toona vaja turboga kooskõlla saada....oh, olid ajad, nüüd käib asi ikka väga lihtsalt.
Pane progetav aju, pritsepea on mitte vähem kui poole odavam.
hannes_s Kirjutas:Boamadu Kirjutas:K-Jetronic ehk mehhaaniline pritse. Nii nimetati seda pritset Audi viiepütaste mootorite peal. Seal pidi olema kiri " ära näpi" aga ei olnud. Kõik kes seda kruvisid said osta uue pritsepea. Ilmselt on see ka MB puhul nii...
nii ta on K- ja hilisem KE-jetronic. nagu mb nii ka audi on seda kasutanud erinevatel mootoritel, ka vw olen seda pritsungit näinud kindlasti ka teised autotootjad on kasutanud. minu arvates üks bosch-i ebaõnnestunud projekte, kui arvestada küttekulu, võimsust ja eluiga.