20-11-2008, 10:50 AM
Kui võtta selle loogika järgi siis on enamik autod 1 rattaveolised sest tagasillas on ju differ ja kui auto tõstuki peale ajada käib ju ringi ainult üks ratas.Sama loogikat jätkates ei olegi olemas autot millel 4 ratast koguaeg ja ühtemoodi veaksid.Kui sa aga leiad mõne sellise millel tõstukil seistes kõik 4 ratast veavad ja pidevalt mitte inertsist siis anna teada ja kutsu mind ka vaatama.Jah on võimalik MB G-klassil ja Land Rover Defenderil lülitada sisse blokeeringud ja siis tõesti veavad 4 ratast aga seda kuni kiiruseni 30 km/h.Kiiremni sõites ja kurvides peab mõni ratas hakkama läbilibisema sest muidu purneksid veermiku detailid,differ ,vahekast või kägukast.Seda nimetatakse füüsikaseadusteks.
Kui sul on veel ka ABS katki siis on muidugi eriti mõistlik kontrollida veoskeemi:)
Pean silmas ikkagi autot reaalsetes oludes kasutamise korral.
Kui on 4 maticul katki ABS ei saa auto teada kui kiiresti rattad keerlevad ja ta e oska siis ju veojõudu ümber jagada.Vältimaks veermiku vigastusi lülitub süsteem ümber avarii süsteemile ja vedama jäävad ainult taga rattad ja seda kasutavad ära autokaupmehed kes müüvad 4-maticut millel on näiteks katki vahekast.Loodan ,et sinuga ei ole nii juhtunud.
Kui sul on veel ka ABS katki siis on muidugi eriti mõistlik kontrollida veoskeemi:)
Pean silmas ikkagi autot reaalsetes oludes kasutamise korral.
Kui on 4 maticul katki ABS ei saa auto teada kui kiiresti rattad keerlevad ja ta e oska siis ju veojõudu ümber jagada.Vältimaks veermiku vigastusi lülitub süsteem ümber avarii süsteemile ja vedama jäävad ainult taga rattad ja seda kasutavad ära autokaupmehed kes müüvad 4-maticut millel on näiteks katki vahekast.Loodan ,et sinuga ei ole nii juhtunud.