18-11-2008, 08:11 PM
Ei see ei ole ilmselt see auto mida ma mõtlesin.
3,4 mootorit 200Kw ei ole MB ise kunagi teinud.3,4 mootor saab olla ainult Brabuse tuuningu versioon.AMG variant on 3,6L.
Küsimus selles,et kui mootor korralikult ei käi võib olla veel viga kütuse pumbas,mootori juhtajus,kommutaatoris jne.Kui on tegu Brabuse mootoriga on ka muudetud juhtaju,teine kütuse pump,küünlad ja veel teisigi mootori tööks vajalikke elektroonilisi abimehi.Kuna see mootor on välja arendatud MB 3,0 l mootorist siis orig, osi on vähe.Nende asendamine on võimalik läbi Silberauto aga hinna näide on selline:MB süüteküünal 32.-EEK Brabuse oma 380.-EEK,kütuse pump MB-le 2400.- Brabusele 7500.- ooteaeg ca 3 kuud.
Kui aga õnnestub selline aparaat selle hinnaga kätte saada ja selgub ,et on lihtne viga (a,la katalüsaator kinni) oled väga haruldase ja samas väga kiire ja praktilise auto omanik.
Kui huvi tõsine katsu saada omanikult rohkem pilte ja mõni ka kapoti alt.
3,4 mootorit 200Kw ei ole MB ise kunagi teinud.3,4 mootor saab olla ainult Brabuse tuuningu versioon.AMG variant on 3,6L.
Küsimus selles,et kui mootor korralikult ei käi võib olla veel viga kütuse pumbas,mootori juhtajus,kommutaatoris jne.Kui on tegu Brabuse mootoriga on ka muudetud juhtaju,teine kütuse pump,küünlad ja veel teisigi mootori tööks vajalikke elektroonilisi abimehi.Kuna see mootor on välja arendatud MB 3,0 l mootorist siis orig, osi on vähe.Nende asendamine on võimalik läbi Silberauto aga hinna näide on selline:MB süüteküünal 32.-EEK Brabuse oma 380.-EEK,kütuse pump MB-le 2400.- Brabusele 7500.- ooteaeg ca 3 kuud.
Kui aga õnnestub selline aparaat selle hinnaga kätte saada ja selgub ,et on lihtne viga (a,la katalüsaator kinni) oled väga haruldase ja samas väga kiire ja praktilise auto omanik.
Kui huvi tõsine katsu saada omanikult rohkem pilte ja mõni ka kapoti alt.