20-10-2008, 03:24 PM
Miks ma juhtisin tähelepanu kaitsmetele on see, et mitu pirni ei lähe reeglina "juhuslikult" läbi. Pigem on asi kontaktides, ka kaitse võib pealtnäha korras olla, aga ikkagi ei tööta. Vahel aitab kontaktide puhastamine, vahel kaitme vahetamine. Proovida võib, enne kui elektriku kallist aega raiskama hakata.
Ja S klass pole odav auto. Odavad on käest lastud autod. Kas sa arvad, et need, kes müüvad W140 üle 150k on mingid mõttetud muidurikastujad? Et 50k`ga saadud W140 on hea auto? Tõesti autol ja autol on vahe.
Kui sillaosa remont maksab juba ca 50k, siis ma ei ütleks, et see just odavaim auto on.
Nagu W220 omanikud, kes peaksid amordid ära vahetama. Loogiline, et kui nt amordiring maksab kolmandiku/neljandiku kogu auto hinnast(millega soetati), siis tegemist ei ole odava autoga. Odavaks muutuvad need autod pärast tegemata jäetud remonti.
Aga ma ei taha teise teemas vaielda.
Loodame, et teemaalgataja saab auto korda.
Ja S klass pole odav auto. Odavad on käest lastud autod. Kas sa arvad, et need, kes müüvad W140 üle 150k on mingid mõttetud muidurikastujad? Et 50k`ga saadud W140 on hea auto? Tõesti autol ja autol on vahe.
Kui sillaosa remont maksab juba ca 50k, siis ma ei ütleks, et see just odavaim auto on.
Nagu W220 omanikud, kes peaksid amordid ära vahetama. Loogiline, et kui nt amordiring maksab kolmandiku/neljandiku kogu auto hinnast(millega soetati), siis tegemist ei ole odava autoga. Odavaks muutuvad need autod pärast tegemata jäetud remonti.
Aga ma ei taha teise teemas vaielda.
Loodame, et teemaalgataja saab auto korda.