20-03-2006, 03:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2006, 03:17 PM ja muutjaks oli Andres.)
just. 2.3-16V või 2.5-16V. Täitsa toredad Cosworthi mootorid (selle vahega, et üks on Cossu enda ehitatud, teine MB toodang Cossu litsensi alusel). Iganes käredad.
Ja mingit nukkvõllituuningut pole vaja - piisab sellest, kui mootor seest üle käia (klapid sooveldada ja klapivahed vaakumiga üle kontrollida lasta, siis ka juba kaas lihvida. kogu pea üle käimine ralliautol ca 12k.) uus nukk vana kulunud vastu annab ka palju juurde. või on nendel motodel mitu neid?
KONI Sport regul. amort + uus vedru (vanad niikuinii ära istunud) = ca 10k
STOPTECH pidureid vast vaja pole, piisab ehk brembo uutest ketastest (puuritud näiteks) ja brembo klotsidest. Supportid võiks rem. komplektiga üle käia ja oleks nagu uued.
siis jääb vaid sisu välja loopida ja ehitada kergematest metallidest uus armatuur kuhu peamised näidikud panna, vabamalt hingav väljalase, torud sisse panna, sisselaset kergendada. Tulemus peaks olema vääääga kerge ja väääga kuri![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
pole mõtet utoopiaks asja kätte ajada.
Ahjaa.. 2.3-16V aretatigi MB poolt RALLIAUTOKS. Siis aga tulid audi quattrod ja lancia deltad jms neliveolised ja tagaveolise autoga polnud rajal lihtsalt midagi teha. ja suunati isendid DTMi sõitma, kus saatis neid ka tohutu edu.
Ja mingit nukkvõllituuningut pole vaja - piisab sellest, kui mootor seest üle käia (klapid sooveldada ja klapivahed vaakumiga üle kontrollida lasta, siis ka juba kaas lihvida. kogu pea üle käimine ralliautol ca 12k.) uus nukk vana kulunud vastu annab ka palju juurde. või on nendel motodel mitu neid?
KONI Sport regul. amort + uus vedru (vanad niikuinii ära istunud) = ca 10k
STOPTECH pidureid vast vaja pole, piisab ehk brembo uutest ketastest (puuritud näiteks) ja brembo klotsidest. Supportid võiks rem. komplektiga üle käia ja oleks nagu uued.
siis jääb vaid sisu välja loopida ja ehitada kergematest metallidest uus armatuur kuhu peamised näidikud panna, vabamalt hingav väljalase, torud sisse panna, sisselaset kergendada. Tulemus peaks olema vääääga kerge ja väääga kuri
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
pole mõtet utoopiaks asja kätte ajada.
Ahjaa.. 2.3-16V aretatigi MB poolt RALLIAUTOKS. Siis aga tulid audi quattrod ja lancia deltad jms neliveolised ja tagaveolise autoga polnud rajal lihtsalt midagi teha. ja suunati isendid DTMi sõitma, kus saatis neid ka tohutu edu.
...