19-03-2006, 12:29 PM
Krt kogu selle jutu järgi eeldaks, et mootor on täiesti korras. Kuna kõik toimib nii, nagu peab, siis ei saa suuri vigasid olla.
Paljud räägivad, et juhtrõhu regullaator võib seda mõjutada, et kütusekulu suur on. Ise vahetasin neid mitu tükki peal ära ja mingit tulemust ei tulnud - vähemalt positiivset mitte.
Võid ju proovida vahetusele mõelda ja seda testida, äkki tõesti sinul see mõjutab. Muidugi võid vanal enne takistuse ära mõõta. Võtad juhtme pealt maha ja viskad testri peale - kui takistus on 26 oomi, siis on niipalju vähemalt korras, et sisemine bi-metall töötab, iseasi, kuidas sealsed vaakumid on töökorda jäänud. Sellel jubinal on väga huvitav süsteem, mis mõõdab mootori ja kütusesoojust ning sellega toseerib siis vastavalt kütet.
Järgmine jubin, mis võib mingilmääral kütusekulu suurendada, on nn õhukoguse lugeja, kuid samas oleks ka pöörded laes, kui see lakkaks töötamast.
Esimese asjana soovitan sul käia ja vaadata üle kütusesüsteem algusest lõpuni - Pane uus kütusefilter, kui oled vana maha võtnud, siis kütusetorude mõlemad otsad on lahti ja saad testida selle hermeetilisust. Ühele poole näpp ette ja teiselt poolt proovida puhkuda või kompressoriga survet anda, samuti toimida tagasivooluga ja selle filtriga.
Praegust väljas nii lägane, et põhja alt vaadates vaevalt leket silmaga näha on. Kui korraliku valguse saad, siis proovi vaadata üle torud, mis paagist kütusepumba ja filtrini lähevad.
Kui oled pritsungi pea küljest nii sisselaske kui ka tagasivooli torud lahti võtnud, siis tagasivoolu võid proovida kompressoriga puhuda - paagis peab kostma nn mullitamise hääl.
Sisselaske toru otsas pritsungipea pooses otsas on sõel - puhu ka see suuga läbi, et puhtaks saada - see tuleb sealt toru otsast lihtsalt välja tõmmates välja.
Hea oleks, kui saaksid autot hoida päeva kuskil kuivas ja soojas garaazis, ning seejärel kanali peale ajada ja asi käima panna - niiviisi näed lekked kohe ära.
Aga siiski soovitan esimese asjana filtrid välja vahetada.
Paljud räägivad, et juhtrõhu regullaator võib seda mõjutada, et kütusekulu suur on. Ise vahetasin neid mitu tükki peal ära ja mingit tulemust ei tulnud - vähemalt positiivset mitte.
Võid ju proovida vahetusele mõelda ja seda testida, äkki tõesti sinul see mõjutab. Muidugi võid vanal enne takistuse ära mõõta. Võtad juhtme pealt maha ja viskad testri peale - kui takistus on 26 oomi, siis on niipalju vähemalt korras, et sisemine bi-metall töötab, iseasi, kuidas sealsed vaakumid on töökorda jäänud. Sellel jubinal on väga huvitav süsteem, mis mõõdab mootori ja kütusesoojust ning sellega toseerib siis vastavalt kütet.
Järgmine jubin, mis võib mingilmääral kütusekulu suurendada, on nn õhukoguse lugeja, kuid samas oleks ka pöörded laes, kui see lakkaks töötamast.
Esimese asjana soovitan sul käia ja vaadata üle kütusesüsteem algusest lõpuni - Pane uus kütusefilter, kui oled vana maha võtnud, siis kütusetorude mõlemad otsad on lahti ja saad testida selle hermeetilisust. Ühele poole näpp ette ja teiselt poolt proovida puhkuda või kompressoriga survet anda, samuti toimida tagasivooluga ja selle filtriga.
Praegust väljas nii lägane, et põhja alt vaadates vaevalt leket silmaga näha on. Kui korraliku valguse saad, siis proovi vaadata üle torud, mis paagist kütusepumba ja filtrini lähevad.
Kui oled pritsungi pea küljest nii sisselaske kui ka tagasivooli torud lahti võtnud, siis tagasivoolu võid proovida kompressoriga puhuda - paagis peab kostma nn mullitamise hääl.
Sisselaske toru otsas pritsungipea pooses otsas on sõel - puhu ka see suuga läbi, et puhtaks saada - see tuleb sealt toru otsast lihtsalt välja tõmmates välja.
Hea oleks, kui saaksid autot hoida päeva kuskil kuivas ja soojas garaazis, ning seejärel kanali peale ajada ja asi käima panna - niiviisi näed lekked kohe ära.
Aga siiski soovitan esimese asjana filtrid välja vahetada.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868