03-09-2008, 07:29 PM
Nonii. Leidsin ikkagi sobivat toru ja sain võtme tehtud. Keskelt keermelatt ka läbi ja tõmbasin sellega vastu. NB lahtikeerates tuleb seda ka vaikselt järgi anda, muidu poob sedasama mutrit mida üritad keerata. Elasin selle seljas ja hüppasin senikaua kuni rattapolt kõveraks läks ;D ja siis sain ka selle mutri lahti. Simmerid olid jumalast rabedad juba ja räigelt kinni roostetanud aga töötasid. Laagrid olid ka terved SKF ja mingi prantsuse oma. Naljakas. Kidises ja vilistas hoopis käsipiduri tõmmmists mis oli ilmselt siis väänata saanud kui käsipidur peal startida. Ja hakkas vaikselt vastu rummu(?) käima ning sõi seda korralikult. Enne ei näinud ka kui laagrid lahti.
Et siis käsipiduriklotside stabilisaatorid(need mis takistavad värisemast ja hoiavad paigal) korda ja ei tei nõmedaid olukordi![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Sellised lood. Aga nüüd vaataks veel käigukasti ja diffriõlid üle. Diffrisse läheb ikka mingi 90w aga misasi on Type A automatic transmission oil? See on mingi vana standard. Ehk siis mida eestimaaal manuaalkasti pannakse? Hüdroõli?
Et siis käsipiduriklotside stabilisaatorid(need mis takistavad värisemast ja hoiavad paigal) korda ja ei tei nõmedaid olukordi
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Sellised lood. Aga nüüd vaataks veel käigukasti ja diffriõlid üle. Diffrisse läheb ikka mingi 90w aga misasi on Type A automatic transmission oil? See on mingi vana standard. Ehk siis mida eestimaaal manuaalkasti pannakse? Hüdroõli?