02-09-2008, 08:16 AM
Igale mootorile saab turbo aretada. Iseasi on selle tegevuse mõttekus, eriti 2,4 mootori puhul. Ei kesta see mootor, ei... Niikuinii ei taha sa korralikult teha, vaid odavalt.![Icon_rolleyes Icon_rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Kõige pikema kunnijuti krooni kohta annab 83 kW OM602.912 paigaldamine. Ehk 124 kahepoolese turbomootori külgekruvimine. Selline aretus võiks isegi paberite poolest läbi minna, võimsaim 123 diisel on ikkagi 92 kW.![Eusa_dance Eusa_dance](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_dance.gif)
Turbotamist tasub alustada mootori kapremondist, siis korralik turbo (soovitavalt uus), vahejahuti, kõrgesurvepumba remont ja häälestus (seda Eestis keegi tegema ei hakka). Siis on lootust, et see mootor kestab ka kasutamist ja ei koole esimese paarutamise tulemusena maha.
![Icon_rolleyes Icon_rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Kõige pikema kunnijuti krooni kohta annab 83 kW OM602.912 paigaldamine. Ehk 124 kahepoolese turbomootori külgekruvimine. Selline aretus võiks isegi paberite poolest läbi minna, võimsaim 123 diisel on ikkagi 92 kW.
![Eusa_dance Eusa_dance](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_dance.gif)
Turbotamist tasub alustada mootori kapremondist, siis korralik turbo (soovitavalt uus), vahejahuti, kõrgesurvepumba remont ja häälestus (seda Eestis keegi tegema ei hakka). Siis on lootust, et see mootor kestab ka kasutamist ja ei koole esimese paarutamise tulemusena maha.