01-09-2008, 10:23 AM
klotse saad regullida tagant trumlist. mina olen võtnud rattad maha, suporti maha, ketta maha ja siis reguleerinud asja paika, relakaga trumlil kulumisrandi maha ja siis proovimise järgi paika reguleerinud. all või üleval - täpselt ei mäleta enam - otsas on tähikmutter mida keerata. siis vastavalt kumbale poole keerad muutub reguleerpolt pikemaks või lühemaks(asub klotsi otste vahel siis).
trossi reguleerid põhja alt. seal oli neil mingine imelik moodustis(umbes 10x15cm suurune. sealt keskelt tuli 13 võtmega polt lahti lasta ja siis jällegi vastavalt ühele või teisele poole liigutada seda sisu. ja pärast uuesti polt kinni keerata. mehanism seal sees liikus ringikujuliselt. uuri seda natuke aega siis saad tööpõhimõttest aru mida seal keerata tuleb. need tavaliselt kinni roostetanud ja liiguvad raskelt.
Jutt oli üldiselt 412CDI sprinterist aga arvan et sul asi sama.
taga siis ketaspidur, kus ketta sees on trummelpidur/käsipidur
trossi reguleerid põhja alt. seal oli neil mingine imelik moodustis(umbes 10x15cm suurune. sealt keskelt tuli 13 võtmega polt lahti lasta ja siis jällegi vastavalt ühele või teisele poole liigutada seda sisu. ja pärast uuesti polt kinni keerata. mehanism seal sees liikus ringikujuliselt. uuri seda natuke aega siis saad tööpõhimõttest aru mida seal keerata tuleb. need tavaliselt kinni roostetanud ja liiguvad raskelt.
Jutt oli üldiselt 412CDI sprinterist aga arvan et sul asi sama.
taga siis ketaspidur, kus ketta sees on trummelpidur/käsipidur