13-03-2006, 11:02 PM
niisiis, ma omanud igasugu diiselmootoritega 124-sid nii kepi- kui autkastidega (diisleid just sellepärast, et sõitmist päevast päeva rohkem kui arvata oskaksite) ning minu kiitussõnad ainult 6-silindrilistele. 108 kW 3,0 turbokaid omanud 3 tk + posu tavakolmeseid ning kõik nad hagu ja orjust saanud minu talla all nii suviste kuumadega kui talvel käreda pakasega läbi hangede. Pole jahutanud ei sõidust tulles, ega soojendanud ennem sõitu minekutki korralikult, kuna pole selleks tavaliselt aega :biggergrin: Ja no tõesti tõesti...hämmastav kui "tank" on MB R6 disla, mis jääb alati mu eelistuseks 4 ja 5-silkuste ette. Minu kogemuste näol on vastupidavuselt ka turbod 5+
Minekult on R6 108kW turbiin vägagi asjalik arvestades nende vanakooli tehnikat + aut.kast (ainult autumaadiga toodetigi), kui trehvab kobeda mootoriga eksemplar siis 10-11sek 100-ni kiirendus pole küsimus ning maantee-sirgel 200 kellale vajutada samuti mitte (korduvalt omal nahal kogetud). Vabalthingavad ikke löögile ei saa ütleme nii :wink: kui siis 100kW R6 124 facelifti tavadislad manuaalkastiga, mis liiguvad ka küllaltki "ebatraktorlikult". Proovi kindlasti 300-seid ja olen kindel et ei taha enam 200-seid :bigsmile:
Minekult on R6 108kW turbiin vägagi asjalik arvestades nende vanakooli tehnikat + aut.kast (ainult autumaadiga toodetigi), kui trehvab kobeda mootoriga eksemplar siis 10-11sek 100-ni kiirendus pole küsimus ning maantee-sirgel 200 kellale vajutada samuti mitte (korduvalt omal nahal kogetud). Vabalthingavad ikke löögile ei saa ütleme nii :wink: kui siis 100kW R6 124 facelifti tavadislad manuaalkastiga, mis liiguvad ka küllaltki "ebatraktorlikult". Proovi kindlasti 300-seid ja olen kindel et ei taha enam 200-seid :bigsmile:
setud sõitsid seciga