03-08-2008, 11:08 AM
Natuke siis tehtud ja tegemata töödest ning järelmuljetest .
Nagu ma eelmistes postitustes mainisin ,ei olnud ma rahul 500 -se mootori töötemperatuuriga - et nagu kõrgeks pidasin :bigsmile: ...aga tuleb välja ,et antud mootorile on see normaalne ja hea (nii 95 kraadi stabiilselt ) niiet tuleb olla rahul . Miks ma sellega rahul polnud ?! ... aga seepärast ,et antud temperatuuril polnud õlisurveanduri näit märkimisväärne :biggergrin: kippus koguni päris 0 peale tyhikäigul Drive peal .. kehv loogika . Iseenesest mulle rääkisid nii Imre kui ka Andres ... andur peetis , no aga see oli teooria minu jaoks kuni ma lasin tõesti õlirõhu manuaalselt ära mõõta .Eelnevalt suutsin natuke mängida ka eri õlidega Valovoline poolsynt (10w40)sai mootoris sees olla miski 700 km ehk ...kui vahetasin välja selle Valvoline poolsyndi (10w60) vastu . Teadmiseks siis kõigile kes veel ei tea ... mida suurem viimane number seda paksem on õli äärmuslikes kuumades temp. reziimides . Ok ... mootor kenasti puhas seest värskete õlidega pestud :bigsmile: (mitte et ta ennem puhas polnud ...aga midagi positiivset peab ju õliraiskamises leidma :wink
Ega see paks 10w60 midagi näidukiosutiga paremat ei teinud ...no äkki 2milli kõrgem näit kuumaga . Lõpuks leidsin aja minna mõõtma manuaalselt rõhku ..ja oligi nii ...kuumaga 1,6 atti/bar-i ..mis on igati korralik näit ... koheselt sai ka vahetatud õlirõhuandur mispeale on näidud armatuuris silmale meeldivad vaadata .
Mis siis veel ... nipet näpet ... piduriklotsid + kettad vahetatud (tagumised kettad siiski treitud kuna paksust oli piisavalt) .
Konditsioneer - kontrollitud ja täidetud . toimib OK
Roolinahk vahetatud OK
Tagaaknakardin kord käis yles-alla kord mitte - nyyd toimib kenasti
Generihma pinguti oli lihtsalt lahti - viskas korra isegi rihma maha ..nyyd on see ka kenasti kinni ja toimib OK.
Salongiventika kaks esimest astet kadusid yksvahe ära - sai lastud variaator ära vahetada . toimib OK
18" valuveljed olid enne käinud läbi Rootsi aukude ... võtsin ja lasin sirgeks ajada ... OK
Tellisin tegelikult autole terve ringi Clear tulesi ... ka esimesed ...midagi sarńast nagu Martinil ...kuid esituled on siiski klaasist ning toimiva pneumaatilise kõrgusreguleeringuga . (ma pole esitulesi ette pannud kuna mõtlen veel .. ei meeldi mulle need hõbedased prillid seal , vaatan)
Ah jaa ... kk töötab ok ...viisakas käiguvahetus ..isegi kohapeal ... tuleb ainult jalg tugevamini piduripeal hoida ... ning R-D vahel kolksu pole .
Tyypiline "viga" ...esipidurid hoiavad auto juba paigas kui tagapidurid mõtlevad veel ...mida tegema peaks kas hoidma või libistama :bigsmile:
...teha oleks vaja :
Sumpsil ühenduskoha "muff/tihend" tahaks vahetust ...ei lase läbi kuid pähja alt tuleb aegajalt tyhikäigul "tiginat"
Värviparandused endiselt päevakorras (ka uue tyybi tagaluuk on olemas)... ootame millal Mell saab vastu võtta :bigsmile: . Yhtteist veel ... esiklaasi võiks ka ära vahetada arvan .
Roolivõimu juurest leemendab ... nagu ikka ...:bigsmile:
Kui mskit tuleb meelde eks kirjutan lisaks .
Nagu ma eelmistes postitustes mainisin ,ei olnud ma rahul 500 -se mootori töötemperatuuriga - et nagu kõrgeks pidasin :bigsmile: ...aga tuleb välja ,et antud mootorile on see normaalne ja hea (nii 95 kraadi stabiilselt ) niiet tuleb olla rahul . Miks ma sellega rahul polnud ?! ... aga seepärast ,et antud temperatuuril polnud õlisurveanduri näit märkimisväärne :biggergrin: kippus koguni päris 0 peale tyhikäigul Drive peal .. kehv loogika . Iseenesest mulle rääkisid nii Imre kui ka Andres ... andur peetis , no aga see oli teooria minu jaoks kuni ma lasin tõesti õlirõhu manuaalselt ära mõõta .Eelnevalt suutsin natuke mängida ka eri õlidega Valovoline poolsynt (10w40)sai mootoris sees olla miski 700 km ehk ...kui vahetasin välja selle Valvoline poolsyndi (10w60) vastu . Teadmiseks siis kõigile kes veel ei tea ... mida suurem viimane number seda paksem on õli äärmuslikes kuumades temp. reziimides . Ok ... mootor kenasti puhas seest värskete õlidega pestud :bigsmile: (mitte et ta ennem puhas polnud ...aga midagi positiivset peab ju õliraiskamises leidma :wink
Ega see paks 10w60 midagi näidukiosutiga paremat ei teinud ...no äkki 2milli kõrgem näit kuumaga . Lõpuks leidsin aja minna mõõtma manuaalselt rõhku ..ja oligi nii ...kuumaga 1,6 atti/bar-i ..mis on igati korralik näit ... koheselt sai ka vahetatud õlirõhuandur mispeale on näidud armatuuris silmale meeldivad vaadata .
Mis siis veel ... nipet näpet ... piduriklotsid + kettad vahetatud (tagumised kettad siiski treitud kuna paksust oli piisavalt) .
Konditsioneer - kontrollitud ja täidetud . toimib OK
Roolinahk vahetatud OK
Tagaaknakardin kord käis yles-alla kord mitte - nyyd toimib kenasti
Generihma pinguti oli lihtsalt lahti - viskas korra isegi rihma maha ..nyyd on see ka kenasti kinni ja toimib OK.
Salongiventika kaks esimest astet kadusid yksvahe ära - sai lastud variaator ära vahetada . toimib OK
18" valuveljed olid enne käinud läbi Rootsi aukude ... võtsin ja lasin sirgeks ajada ... OK
Tellisin tegelikult autole terve ringi Clear tulesi ... ka esimesed ...midagi sarńast nagu Martinil ...kuid esituled on siiski klaasist ning toimiva pneumaatilise kõrgusreguleeringuga . (ma pole esitulesi ette pannud kuna mõtlen veel .. ei meeldi mulle need hõbedased prillid seal , vaatan)
Ah jaa ... kk töötab ok ...viisakas käiguvahetus ..isegi kohapeal ... tuleb ainult jalg tugevamini piduripeal hoida ... ning R-D vahel kolksu pole .
Tyypiline "viga" ...esipidurid hoiavad auto juba paigas kui tagapidurid mõtlevad veel ...mida tegema peaks kas hoidma või libistama :bigsmile:
...teha oleks vaja :
Sumpsil ühenduskoha "muff/tihend" tahaks vahetust ...ei lase läbi kuid pähja alt tuleb aegajalt tyhikäigul "tiginat"
Värviparandused endiselt päevakorras (ka uue tyybi tagaluuk on olemas)... ootame millal Mell saab vastu võtta :bigsmile: . Yhtteist veel ... esiklaasi võiks ka ära vahetada arvan .
Roolivõimu juurest leemendab ... nagu ikka ...:bigsmile:
Kui mskit tuleb meelde eks kirjutan lisaks .
"Mercedes и в Африке Mercedes"