Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
500 E , 92 a
#42
Natuke siis tehtud ja tegemata töödest ning järelmuljetest .
Nagu ma eelmistes postitustes mainisin ,ei olnud ma rahul 500 -se mootori töötemperatuuriga - et nagu kõrgeks pidasin :bigsmile: ...aga tuleb välja ,et antud mootorile on see normaalne ja hea (nii 95 kraadi stabiilselt ) niiet tuleb olla rahul . Miks ma sellega rahul polnud ?! ... aga seepärast ,et antud temperatuuril polnud õlisurveanduri näit märkimisväärne :biggergrin: kippus koguni päris 0 peale tyhikäigul Drive peal .. kehv loogika . Iseenesest mulle rääkisid nii Imre kui ka Andres ... andur peetis , no aga see oli teooria minu jaoks kuni ma lasin tõesti õlirõhu manuaalselt ära mõõta .Eelnevalt suutsin natuke mängida ka eri õlidega Valovoline poolsynt (10w40)sai mootoris sees olla miski 700 km ehk ...kui vahetasin välja selle Valvoline poolsyndi (10w60) vastu . Teadmiseks siis kõigile kes veel ei tea ... mida suurem viimane number seda paksem on õli äärmuslikes kuumades temp. reziimides . Ok ... mootor kenasti puhas seest värskete õlidega pestud :bigsmile: (mitte et ta ennem puhas polnud ...aga midagi positiivset peab ju õliraiskamises leidma :winkSmile
Ega see paks 10w60 midagi näidukiosutiga paremat ei teinud ...no äkki 2milli kõrgem näit kuumaga . Lõpuks leidsin aja minna mõõtma manuaalselt rõhku ..ja oligi nii ...kuumaga 1,6 atti/bar-i ..mis on igati korralik näit ... koheselt sai ka vahetatud õlirõhuandur mispeale on näidud armatuuris silmale meeldivad vaadata .
Mis siis veel ... nipet näpet ... piduriklotsid + kettad vahetatud (tagumised kettad siiski treitud kuna paksust oli piisavalt) .
Konditsioneer - kontrollitud ja täidetud . toimib OK
Roolinahk vahetatud OK
Tagaaknakardin kord käis yles-alla kord mitte - nyyd toimib kenasti
Generihma pinguti oli lihtsalt lahti - viskas korra isegi rihma maha ..nyyd on see ka kenasti kinni ja toimib OK.
Salongiventika kaks esimest astet kadusid yksvahe ära - sai lastud variaator ära vahetada . toimib OK
18" valuveljed olid enne käinud läbi Rootsi aukude ... võtsin ja lasin sirgeks ajada ... OK
Tellisin tegelikult autole terve ringi Clear tulesi ... ka esimesed ...midagi sarńast nagu Martinil ...kuid esituled on siiski klaasist ning toimiva pneumaatilise kõrgusreguleeringuga . (ma pole esitulesi ette pannud kuna mõtlen veel .. ei meeldi mulle need hõbedased prillid seal , vaatan)
Ah jaa ... kk töötab ok ...viisakas käiguvahetus ..isegi kohapeal ... tuleb ainult jalg tugevamini piduripeal hoida ... ning R-D vahel kolksu pole .
Tyypiline "viga" ...esipidurid hoiavad auto juba paigas kui tagapidurid mõtlevad veel ...mida tegema peaks kas hoidma või libistama :bigsmile:
...teha oleks vaja :
Sumpsil ühenduskoha "muff/tihend" tahaks vahetust ...ei lase läbi kuid pähja alt tuleb aegajalt tyhikäigul "tiginat"
Värviparandused endiselt päevakorras (ka uue tyybi tagaluuk on olemas)... ootame millal Mell saab vastu võtta :bigsmile: . Yhtteist veel ... esiklaasi võiks ka ära vahetada arvan .
Roolivõimu juurest leemendab ... nagu ikka ...:bigsmile:
Kui mskit tuleb meelde eks kirjutan lisaks .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta


Sõnumeid selles teemas
500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 26-04-2008, 01:27 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Danone - 26-04-2008, 07:03 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Lõoke - 26-04-2008, 08:11 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 26-04-2008, 05:57 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: indrek - 26-04-2008, 09:10 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: eDiCk - 26-04-2008, 09:14 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: 300-24 - 26-04-2008, 09:21 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: HotPapa - 26-04-2008, 10:12 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Oliverk - 26-04-2008, 12:01 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: python - 26-04-2008, 06:05 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 27-04-2008, 04:48 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: marek - 27-04-2008, 07:13 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 26-04-2008, 06:05 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: väikemees - 26-04-2008, 07:10 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Hydroid - 26-04-2008, 07:39 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: T6nu - 26-04-2008, 08:20 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Karl - 26-04-2008, 09:11 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 27-04-2008, 11:06 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Karl - 27-04-2008, 11:11 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 27-04-2008, 11:24 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: marek - 27-04-2008, 11:59 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: ralak - 27-04-2008, 12:46 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Pets77 - 27-04-2008, 12:43 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: marek - 27-04-2008, 03:55 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Karl - 27-04-2008, 03:36 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 27-04-2008, 04:17 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: indrek - 27-04-2008, 07:22 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Ermo - 27-04-2008, 08:06 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 27-04-2008, 08:56 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Laur - 27-04-2008, 09:41 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Karl - 27-04-2008, 10:31 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 27-04-2008, 10:37 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Pets77 - 27-04-2008, 10:43 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 28-04-2008, 12:03 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 28-04-2008, 06:57 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Sheik - 15-07-2008, 12:59 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Uku - 15-07-2008, 09:22 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: v6sa - 16-07-2008, 08:53 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: martiini - 16-07-2008, 02:18 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 29-07-2008, 11:31 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 03-08-2008, 10:25 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 03-08-2008, 11:08 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 07-09-2008, 11:55 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: eDiCk - 07-09-2008, 12:22 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 10-09-2008, 04:06 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 22-02-2009, 07:17 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Renkju - 22-02-2009, 07:22 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 22-02-2009, 07:46 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: siimruz - 22-02-2009, 07:49 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kalev - 22-02-2009, 07:50 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Pets77 - 22-02-2009, 08:54 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: eDiCk - 22-02-2009, 08:56 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: T6nu - 22-02-2009, 08:59 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Pets77 - 22-02-2009, 08:59 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: marek - 22-02-2009, 09:56 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: indrek - 22-02-2009, 10:00 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: janek126 - 22-02-2009, 11:05 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 22-02-2009, 11:21 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 05-04-2009, 12:11 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Renkju - 05-04-2009, 12:12 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: secman - 05-04-2009, 10:37 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: kuld - 06-04-2009, 09:37 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: eDiCk - 06-04-2009, 09:52 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Karl - 06-04-2009, 10:25 AM
RE: 500 E , 92 a - Autor: Kuldar - 07-04-2009, 10:56 PM
RE: 500 E , 92 a - Autor: T6nu - 07-04-2009, 11:10 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Minu E 500 Limited W124 martiini 78 82,128 05-12-2012, 03:11 PM
Viimane postitus: martiini
Wink MB 500 SEL, 1992, W140 - Marten Marten 64 77,264 15-11-2012, 10:55 PM
Viimane postitus: Karl
  MB 500 SEL 1986a. W 126 boysel 3 5,374 17-10-2011, 08:37 AM
Viimane postitus: HotPapa
  500 SL, 1991, R129 R129 126 142,992 27-05-2011, 09:15 PM
Viimane postitus: R129
  MB 500 SE w140 '92 - soo soo 29 31,091 19-07-2010, 09:18 PM
Viimane postitus: Karl
  MB 500 SE, 1988´ W126 Rait 42 41,340 05-06-2010, 09:02 PM
Viimane postitus: Rait
  MB, 500 SEC, W126, 1992a - HotPapa HotPapa 94 72,517 25-02-2010, 08:30 PM
Viimane postitus: HotPapa
  Minu  SL 500 merslane 3 4,293 03-06-2009, 05:11 PM
Viimane postitus: merslane
  ML 500 Pets77 3 4,448 29-11-2008, 04:54 PM
Viimane postitus: Pets77
  W 140    500 SEL 1992a. Karl 56 31,347 15-08-2008, 09:40 PM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne