12-03-2006, 12:22 AM
Jah, iccc....Asi siis nii, et selleks, et III käik sisse läheks, on vaja kuidagi II käik maha pidurdada, ehk siis II käigu käigupakk vällil, selleks on II käigupaki ümber selline pidurdusvöö/lint.....mis kestavad tavaliselt oluliselt kauem kui kettad ise.... II käigu otsene pikkus, jäikus/libisemine/III sisseminek sõltub just II käigu pidurdusvööst..... See toimib läbi vaakumi.. 1) Vaata üle vaakumid, mis kastiga seotud on ja sinna lähevad, et kuskil leket pole...kui need OK siis pead auto alla minema....juhipool küljepeal peaks olema selline väike plastikakte, eemalda see, selle all on selline T-kujuline võti, selle saab välja tõmmata ja keerata kahele poole...vastavalt see regullib selle II käigupaki pidurdusmoneti ehk inimese jaoks, seda kui pikk on II käik ja kuidas III sisse läheb.... Kui lahjemaks keerata, vahetab megasujuvalt, kuid kui liiga lahjaks keerata siis tekib libisemine, mis hakkab kasti jälle kulutama.....kui lint/kettad läbi ja juba libiseb, siis tuleb linti pingumale keerata, nn peale keerata...aga nagu me kõik teame, need peale keeramised saavad ükskord otsa ja siis ootab ikka ees remont...... Päripäeva keerab pingumale, ehk järsemaks ja teravamaks, vastupäeva sujuvamaks ja linti lõdvemaks...IMO oli nii pidi, surfa veic vanas foorumis..... Et siis kasti alla ja regullima, rahulikult, keera-proovi jnejnejne
Ja kodanikud, kõik probleemid saavad üldjuhul alguse ATM kastides seetõttu, et õli lekib ja ongi korras...Vaadake oma õlitaset ikka ka mingi aeg..odavam on õli juurde panna kui kasti remontida...
Ja kodanikud, kõik probleemid saavad üldjuhul alguse ATM kastides seetõttu, et õli lekib ja ongi korras...Vaadake oma õlitaset ikka ka mingi aeg..odavam on õli juurde panna kui kasti remontida...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”