Teema hinnang:
  • 2Hääli - 3.5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w211 E-Klass 02/2002...11/2009
#1
Mercedes-Benz E-klass w211

[Pilt: 72493-Mercedes-E-Class-032.jpg]

[Pilt: 95899-Mercedes-E-Class-042.jpg]

[Pilt: 72799-Mercedes-E-Class-050.jpg]

Bensukatest lähemalt:

E200 Kompressor on tegelikult 1,8 liitrise kompressor-ülelaadimisega mootor, kus kasutatakse mootorivalemit R4 16V, 1796cm3, 161hp/120kW 240Nm@3000-4000rpm. Kiirendus 0-100km/h on 9,6sek, mis on suhteliselt muljetavaldav nii raskel(1,6t) autol. Kütusekulu jääb sellel autol 6,1-11,6l/100km vahele. Kuna ma olen raskema jalaga, siis minu mõõtmised näitasid kulu 7,0-11,0. Suvel enamasti linnas sõites saab vabalt alla 10l/100km hakkama, talvel lisandub 1-2l/100km, kuna soojendamisi ja kohapeal käimist rohkem. Suurematel läbisõitudel (200 000 - 250 000km ) ja mitte kõige hoolsamatel omanikel võib juhtuda mootoris keti purunemine. Üldiselt tagajärjed on samad mis rihmaga mootorites, kuid lisaks võivad vahetust vajada ka nukkvõllide otsas olevad hammasrattad mis on päris kallid (ca 10 000kr/tk). Hooletul ja koonril omanikul võib see ka tunduvalt varem juhtuda, eriti siis kui hooldada kuskil ebakompetentses garaažis ja kasutada MB kvaliteedi nõuetele mittevastavaid mootoriõlisid (peaks kasutama Mobil1 0W40 õli). Kindlapeale minek oleks vahetada ketti nii nagu rihmaga mootoritel, see on umbes 120 000 - 125 000km järel. Vahetus on lihtne ja kett ise maksab ca 1800kr.

E240 on töömahuga 2,6L mis on „pooletoobine” 3,2 mootor ja kasutatakse mootorivalemit V6 18V, 2597cm3, 175hp/130kW, 240Nm@4500rpm. Kiirendus 0-100km/h on 9,1sek. Kütusekulu on sellel autol 7,8-15,8. Suhteliselt nutused näitajad kui võrrelda E320 näitajatega ja pikemalt ei tahaks sellest rääkidagi.

E320 on 3,2 liitrise töömahuga V6 18V mootor. Täpsemalt 3199cm3, 221hp/165kW 315Nm@3000-4800rpm. Kiirendus 0-100km/h on 7,7sek. Kütusekulu on 7,5-14,4l/100km. Kuna ma olen raskema jalaga, siis minu mõõtmised näitasid maast-laeni asju täis + 4 inimest autos kulu maanteel 8,2@95km/h. Suvel enamasti linnas sõites saab vabalt 12-13l/100km hakkama, talvel lisandub 1-2l/100km, kuna soojendamisi ja kohapeal rohkem käimist. Selle mootori eripäraks võiks mainida 2 küünalt silindri kohta, kokku siis 12 küünalt! Kes kindlasti bensumootoriga autot soovib, siis see võiks olla kõige optimaalsem sellele kerele.

E500 on 5,0 liitrise töömahuga V8 24V mootor. Täpsemalt 4966cm3, 302hp/225kW 460Nm@2700-4250rpm. Kiirendus 0-100km/h on 6,1sek. Kütusekulu on 8,4-16,9l/100km. Reaalselt peaks selle autoga 14-15l/100km keskmiselt ilusti hakkama saama, aga ega ükski E500 omanik sellele tähelepanu ei pööra, kui auto ütleb, et tuleb paaki täita, siis seda ka tehakse. Smile

E55AMG on 5,5 liitrise töömahuga V8 24V mootor. Täpsemalt 5439cm3, 469hp/350kW 700Nm@2650-4500rpm. Kiirendus 0-100km/h on 4,7sek. Kütusekulu 9,3-19,1l/100km. Käigukastiks AMG Speedshift.


Diislitest lähemalt:

E200CDI(90kW) Reeglina on see kasutusel taksodel. Kõige lahjem R4 16V, 2148cm3, 120hp/90kW, 270Nm@1400rpm. Kiirendus 0-100km/h on 12,1sek. Kütusekulu 5,1-9,2l/100km. Jube nõrk, maanteel möödasõite teha suht võimatu, aga selleks ta mõeldud polegi. Taksod sõidavad enamasti linnas ja istuvad ummikutes.

E200CDI(100kW) Reeglina on see kasutusel taksodel. Mootorivalemiks R4 16V, 2148cm3, 134hp/100kW, 340Nm@2000rpm. Kiirendus 0-100km/h on 10,6sek. Kütusekulu 5,0-9,1l/100km.

E220CDI Jällegi väga levinud taksode seas. Mootorivalemiks R4 16V, 2148cm3, 148hp/110kW, 340Nm@2000rpm. Kiirendus 0-100km/h on 10,1sek. Kütusekulu 5,1-9,6l/100km. Nendel mootoritel (90kW, 100kW, 110kW) on ainult ECU vahe.

E270CDI Väga levinud mudel, samuti ka taksode seas. Mootorivalemiks R5 20V, 2685cm3, 175hp/130kW, 425Nm@2000rpm. Kiirendus 0-100km/h on 9,3sek. Kütusekulu 5,1-9,8l/100km. Raskema jalaga sõites on keskmine kulu linnas 7-8l/100km.

E320CDI jällegi see maagiline numbrikombinatsioon, mida võiks pidada kõige optimaalsemaks mootoriks w211 kerel. Mootorivalemiks R6 24V, 3199cm3, 201hp/150kW, 500Nm@1800-2600rpm. Kiirendus 0-100km/h on 7,7sek mis on sama mis bensukal!! Kütusekulu 5,4-9,4l/100km. Raskema jalaga sõites on keskmine kulu linnas 8-9l/100km. Maanteel ei ole pikemalt testinud aga üldiselt 6l/100km kui ei sõida üle 100km/h ja sõit on ühtlane. 500Nm on ikka krdi mõnus. Smile))

E400CDI 4,0CDI ja mootorivalemiks V8 32V, 3996cm3, 256hp/191kW, 560Nm@1700-2600rpm. Kiirendus 0-100km/h on 6,9sek. Kütusekulu 7,1-13,5l/100km. See pole kõige õnnestunum lahendus, mõttekam oleks valida E420CDI.


Probleemidest.

* Esimestel diislitel (eriti 270CDI) on väga levinud mootori jahutusradika probleem, mille sees olev vahesein hakkab lekkima ja selle tulemusena satub jahutusvedelik käigukasti (käigukasti jahutus asub mootoriradikaga ühes tükis) ja rikub turbiini ära. Tehas on väljatöötanud spetsiaalse „testri” millega saab kindlaks teha kas on oodata seda remonti või mitte. Uue radika hind ei ole ka midagi kosmilist, käigukasti remont läheb kuskil 15000-25000kr. Esimesed sümptomid peaksid olema 70-90km/h pealt rahulikult kiirendades tuleb siuke eriline vibra kerre. Need radikate probleemid said lahendatud 2003a lõpuks. Dislade vigade alla võiks märkida ka probleemid turboga, aga need ei ole tingitud Mercedes-Benz inseneridest vaid lollist kasutajast. Smile

* KÕIKIDEL CDI mootoritel esineb suurtel (300k+ km, PS. enamasti on disladel spidonäitu muudetud!) läbisõitudel sisselaskekollektoris olevate plastik-klappide probleem! Esimesed märgid vigastest klappidest ilmuvad maanteel sõites 90-100km/h juures kiirendades, jõudu ei ole ja möödasõit võib venida väga pikaks. linnakiirusel ei saa midagi aru. Teine keerulisem viis diagnoosimiseks on turbolõdviku lahtipäästmine ja sealt sisse piiludes, vastu vaatab NÕGI! See võib muidugi viidata ka väsind turbole juba. Kolmas kõige kindlam võimalus diagnoosimiseks on ARVUTI! Auto peaks kurtma, et vaevleb õhupuuduses. Midagi remontida seal ei ole, ainuke võimalus on sisselaskekollektor uus panna. Müügil on terve komplekt või siis jupikaupa, soovitan terve komplekt võtta. Rahakott kergeneb umbes 20k jagu.

* Esisild pole kõige tugevamate killast, seda võrreldes muidugi vanemate mudelitega 124, 210. Tükid on tehtud mingist alumiiniumi segust, suht kerged ja pehmed, seega kuluvad kiiremini, seda eriti meie „headel” teedel. Eks kindlasti paneb oma paugu ka suurema läbimõõduga veljed ja madalad rehvid. Rangelt soovitatav oleks kasutada tehases ettenähtud orig.mõõtu 225/55/16 (suurematel mootoritel suurem mõõt muidugi), sellega on garanteeritud suhteliselt pehme ja mugav sõit. Aga kindlasti on ka neid, kellel „ilu nõuab ohvreid” ja alla lähevad 18'' veljed. Remonditud esisillaga ei tohiks Tallinnas 75000km probleem olla. Enamus kuluvad osad saab vahetatud 10000-20000kr olenevalt töökojast ja tutvustest.

* Väga levinud tüüpviga on tagumine pagassil olev LED pidurituli. Enamus LED’e kustub „tänu” survepesurile ja selle kasutajale, kuna see tihend seal suht nõrguke ja vesi tungib mikroskeemile, mille tulemusena mädanevad väiksed LED’id küljest ära. Vahetus on väga lihtne, kellel „osavad näpud” saab sellega kindlasti hakkama. Uuendatud (ostes tasuks seda igaksjuhuks üleküsida) pidurituli maksab umbes 2000kr.

* Üks levinud viga on ka ukseluku „jukerdamine”, nimelt sureb seal üks vedru ära ja lukk hakkab käima nagu õmblusmasin. Uus lukk maksab 1800kr + vahetus ca 1h. Sama viga esineb ka 203 ja 209 kerel.

* Väga mugav sõita ja kallis remontida on AIRMATIC süsteem. Tegu õhkvedrustusega, mille 1 tagumine amort maksab umbes 8000kr ja esimene 12000kr(saab ka ühekaupa vahetada), lisaks võib ette tulla ka pumba viga. Kogu süsteemi remont võib maksma minna ca 70000-80000kr. Soovitan soojalt valida tavalise vedrustusega mudel.

* Tuleb ette ka KEYLESS-GO tõrkeid, reeglina viga tühjas puldi patakas, aga võib juhtuda, et viga on hoopis ukselingis, nimelt mädaneb seal sees mikrolüliti ära. Kontrollida on väga lihtne, tuleb seista kordamööda kõigi uste juures ja proovida neid avada, kui see uks, mille juures seisad tuleb ilusti lukust lahti ja uks avaneb on kõik korras, sama lugu ka pagassiga.

* Kuna auto päris korralikult elekroonikat täis, siis ei puudu ka nende tõrked. Reeglina aitab vastava mooduli softiuuendus või siis lihtsalt „restart”. Kui näiteks kiirusehoidja lakkab töötamast, siis suretada mootor välja ja mõne sekundi pärast uuesti käivitada, reeglina hakkab tööle. Võib juhtuda, et raadio läheb lolliks, selle vastu aitab mõneks sekundiks kaitsme eemaldamine.

* Kindlasti tasuks veenduda ka alarmi olemasolus, sest sellele autole sobib AINULT CAN alarm, mis maksab 3000-4000kr. Kui keegi on sinna mingi eraldi puldist lolluse peale käkerdanud, siis soovitan selle esimesel võimalusel välja vahetada, sest see võib auto lolliks ajada ja ka valehäireid anda.

* Esimestel mudelitel võisid SBC süsteemid ka jukerdada, aga need tehti garantiikorras korda, on lausa 10a garantiid kui õigesti mäletan. Kuigi tehas võib garantiist keelduda kui pole ametlikku hooldusajalugu või kui läbisõitu on muudetud. Ettevaatust "dislamehed"!


Kuidas eristada TAKSOT?

Taksol on reeglina väike diiselmootor 200CDI, 220CDI või 270CDI. Kindlasti kõige odavam CLASSIC pakett, vahest koos koleda vakstutaolise nahaga. Reeglina on nahk venind ja kortsus, pedaalid ja rool kulund. Järjest rohkem kasutavad igasuguseid katteid ja teipe, millega kriitilisemad kohad kaetud on, siis läheb tuvastamine juba raskemaks. Taksopaketil on katusel paksu alusega ca30cm antenn raadiojaamale. Igsugused augud ja kinnitused võivad taksomeetrile viidata.

Kõige olulisem on ikka konkreetne auto lasta esinduses üle vaadata, veermik + diagnostika. Alati tasub ka hooldusajalugu uurida ja võrrelda spidonäite, sest need pannakse alati hoolduses käies kirja. Ühte asja mainin veel, selle autoga soovitan soojalt esinduses käia, mitte kuskil nurgataguses „odavas” kohas.



Paketid Classic, Elegance, Avantgarde

Classic – kõige odavam, kõige koledam, pole kroomliiste stangedel, ukselinkidel, salongis kole plastik, koledad veljed, reeglina kaltssisu, enamasti taksod. Alati saab paketis asju muuta, kõik oleneb tellijast.

Elegance – kroomliistud stangedel, külgedel, ukselinkidel, salongis puitsisu, kõige luksuslikum ja mugavam, parem standardvarustus ja pehmem vedrustus. Alati saab paketis asju muuta, kõik oleneb tellijast.

Avantgarde – kõige kallim, kõige sportlikum, kõige jäigem vedrustus, kõige madalam, salongis tumedad liistud, kombineeritud kalts-nahksisu, ühesõnaga, kõige kõige kõigem. Smile Alati saab paketis asju muuta, kõik oleneb tellijast.



Tehniline info:
http://www.mercefreaken.com/modellene/211/211.htm
Vasta


Sõnumeid selles teemas
w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: marek - 15-07-2008, 01:13 AM
RE: 211 E-Klass 02/2002...2005 - Autor: marek - 15-10-2008, 11:14 PM
RE: 211 E-Klass 02/2002...2005 - Autor: laisad - 25-06-2010, 09:26 PM
RE: 211 E-Klass 02/2002...2005 - Autor: marek - 25-06-2010, 10:04 PM
RE: 211 E-Klass 02/2002...2005 - Autor: laisad - 26-06-2010, 04:00 PM
RE: 211 E-Klass 02/2002...2005 - Autor: marek - 27-06-2010, 12:06 AM
RE: 211 E-Klass 02/2002...2005 - Autor: laisad - 27-06-2010, 06:33 PM
RE: 211 E-Klass 02/2002...2005 - Autor: marek - 28-06-2010, 12:04 AM
RE: 211 E-Klass 02/2002...2005 - Autor: Priitamg - 22-01-2011, 09:51 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: marex - 30-12-2010, 03:49 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: marek - 30-12-2010, 04:01 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: marex - 30-12-2010, 08:49 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: voodoo - 04-01-2011, 07:53 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: Mersuvend - 11-04-2011, 04:39 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: voodoo - 11-04-2011, 06:21 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: Mersuvend - 12-04-2011, 08:32 AM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: v6sa - 12-04-2011, 08:57 AM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: Indrekno - 06-05-2011, 05:04 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: marek - 06-05-2011, 07:50 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: v6sa - 06-05-2011, 08:00 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: TmR - 04-05-2011, 12:26 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: Indrekno - 07-05-2011, 09:50 AM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: Maitz - 17-06-2011, 06:08 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: Iphica - 20-04-2012, 07:18 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: *Priit* - 04-05-2012, 09:14 AM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: Laur - 02-09-2012, 10:00 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: laf1247 - 02-09-2012, 10:31 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: arturmalcik - 03-09-2012, 01:15 AM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: Laur - 03-09-2012, 09:06 AM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: nostromo - 03-09-2012, 11:00 AM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: erx000 - 17-12-2013, 01:14 AM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: nostromo - 17-12-2013, 01:18 AM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: buddy - 06-08-2014, 12:59 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: Mike22 - 06-08-2014, 01:08 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: erx000 - 06-08-2014, 01:09 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: sigaelmar - 30-08-2014, 08:58 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: v6sa - 29-09-2015, 06:03 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: laf1247 - 29-09-2015, 08:06 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: erkilo - 30-09-2015, 11:40 AM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: v6sa - 30-09-2015, 07:07 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: KalevE - 25-11-2015, 03:47 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: erx000 - 19-01-2016, 08:46 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: shed - 19-01-2016, 10:50 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: erx000 - 20-01-2016, 01:22 AM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: Rando - 09-05-2016, 09:45 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: aivar - 14-09-2017, 09:07 AM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: v6sa - 17-09-2017, 09:49 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: Sm. Västrik - 17-09-2017, 10:57 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: onu_siim - 17-09-2017, 11:29 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: v6sa - 18-09-2017, 10:37 AM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: soul - 18-09-2017, 03:59 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: Sm. Västrik - 18-09-2017, 12:13 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: MargusT - 19-09-2017, 09:38 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: SilverASH - 26-09-2018, 03:05 PM
w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: .Alar. - 26-09-2018, 03:08 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: Rait - 21-10-2019, 09:22 PM
RE: w211 E-Klass 02/2002...11/2009 - Autor: Rait - 09-03-2022, 11:54 PM
RE: K. W-211 2003-2005a - Autor: laisad - 21-06-2010, 11:14 AM
RE: K. W-211 2003-2005a - Autor: marek - 21-06-2010, 05:47 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W211 ostuabi arthuro 6 920 10-05-2023, 01:09 AM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) nostromo 20 3,284 20-04-2023, 11:50 AM
Viimane postitus: Rolz
Smile Paluks w211 OSTUABI!!! merno 8 1,308 13-10-2022, 10:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  GLK 2.1 105kW vs 125kW (ja W212 E-klass) / ökodiisel / automaat nostromo 5 2,031 12-04-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  W222 2013-2017 S-klass mootorid (mida vältida? 7G-TRONIC vs 9G-TRONIC, 4MATIC jne) nostromo 2 6,761 03-02-2020, 06:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  w163 M-Klass 03/1998...07/2005 marek 3 20,785 09-12-2019, 12:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  Classicar Speyer/Mobile.de (Venemaa) 2009 G55 36.000€ nostromo 10 6,215 12-09-2019, 09:37 AM
Viimane postitus: nostromo
  C klass universaal Jüri380 0 2,160 13-08-2019, 08:45 AM
Viimane postitus: Jüri380
  Infoks ühe müügil oleva W211 E320 kohta canyondrift 10 8,383 18-07-2019, 09:43 AM
Viimane postitus: madis71
  ML klass kuni 2005 Antipaatne 1 2,829 16-06-2019, 07:02 PM
Viimane postitus: siimruz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne