14-07-2008, 01:24 PM
Kui inimene tahab osta 2,4 liitrise mootoriga autot, siis ei saa seda talle keegi keelata. Küll aga peab selline inimene üle elama mõnigate teisel arvamusel olevate isikute mõtteavaldused.
Targutame...
Võtame viieliitrise K-Jetiga kuue. Ja siia kõrvale 1,4 prantslase. Sama juht, samad teed, sama sõidustiil. Kuus rüüpab 13, pegott 6. Vahe enam, kui kahekordne. Aga...
1,4/5*13=3,84 liitrit peaks sama loogika alusel võtma pegott. Või kui loeme pegoti janu heaks, siis võiks viieliitrise puhul arvestada: 5/1,4*6=21,4 liitrise kuluga sajale.
Hmm...:confusedangry:
Nojah, tegelikult pole see suhe lineaarne, kuid vahel tasub mõtiskleda.
Aga, kumba sa meelsamini juhid, säästumootoriga autot või piisava varuga liikurit?
Aga kumba tangid...illy:
Ülemerefoorumis (põhja pool siis) on 211 peetud sama töökindlaks, kui eelkäijaid. Kere roostekaitset isegi paremaks. Elektroonikavead on peamised. Samuti on mõni kurtnud mootori nõrka vastupidavust, kuid seal võib olla tegu ka kasutaja lollusega.
Iseasi on see, kas 211 just tavainimsele eestis on mõistlik ost. Ma pean siin silmas Silberauto hoolduse tase(metus)t. Kui iga diagnoos lõpeb sõnadega: vist peame vahetama selle ja kui see ei aita, siis ka selle... Ma ei tea, kuidagi kõhe hakkab...
Aga ma vaene kah, rikkamatel on teised mured.
Targutame...
Võtame viieliitrise K-Jetiga kuue. Ja siia kõrvale 1,4 prantslase. Sama juht, samad teed, sama sõidustiil. Kuus rüüpab 13, pegott 6. Vahe enam, kui kahekordne. Aga...
1,4/5*13=3,84 liitrit peaks sama loogika alusel võtma pegott. Või kui loeme pegoti janu heaks, siis võiks viieliitrise puhul arvestada: 5/1,4*6=21,4 liitrise kuluga sajale.
Hmm...:confusedangry:
Nojah, tegelikult pole see suhe lineaarne, kuid vahel tasub mõtiskleda.
Aga, kumba sa meelsamini juhid, säästumootoriga autot või piisava varuga liikurit?
Aga kumba tangid...illy:
Ülemerefoorumis (põhja pool siis) on 211 peetud sama töökindlaks, kui eelkäijaid. Kere roostekaitset isegi paremaks. Elektroonikavead on peamised. Samuti on mõni kurtnud mootori nõrka vastupidavust, kuid seal võib olla tegu ka kasutaja lollusega.
Iseasi on see, kas 211 just tavainimsele eestis on mõistlik ost. Ma pean siin silmas Silberauto hoolduse tase(metus)t. Kui iga diagnoos lõpeb sõnadega: vist peame vahetama selle ja kui see ei aita, siis ka selle... Ma ei tea, kuidagi kõhe hakkab...
Aga ma vaene kah, rikkamatel on teised mured.