14-07-2008, 11:37 AM
Sõberpõtrade väitel lööb plokikaaneprobleem jahutusvedeliku enamasti õliseks.
Muide, gaasileket saab kontrollida üsna lihtsalt kondoomiga. Tõmbad selle üle korgiava (enne pead hoolitsema, et kõik muud mulgud oleks kinni topitud) ja paned tule torusse. Kui on gaasileke, hakkab asi paisuma. Kuni lõhkiminekuni välja, väidetavalt.
Mul pole peale selle nipi teadasaamist lekkiva kaanetihendiga masinat ette sattunud, seega ei oska väite paikapidavust kommenteerida.
Mootori koormuse suurenemine ei tohiks nüüd keema küll ajada.
Radika kork on oluline. Kui tihendid kehvad, klapid kinni või lahti või radika krae vilets, siis ei pruugi vajalikku survet olla ja jälle kipub keema minema.
Muide, gaasileket saab kontrollida üsna lihtsalt kondoomiga. Tõmbad selle üle korgiava (enne pead hoolitsema, et kõik muud mulgud oleks kinni topitud) ja paned tule torusse. Kui on gaasileke, hakkab asi paisuma. Kuni lõhkiminekuni välja, väidetavalt.
Mul pole peale selle nipi teadasaamist lekkiva kaanetihendiga masinat ette sattunud, seega ei oska väite paikapidavust kommenteerida.
Mootori koormuse suurenemine ei tohiks nüüd keema küll ajada.
Radika kork on oluline. Kui tihendid kehvad, klapid kinni või lahti või radika krae vilets, siis ei pruugi vajalikku survet olla ja jälle kipub keema minema.