09-03-2006, 11:32 PM
Kettad läbi, pidurduslindid kestavad oluliselt kauem kui kettad, kui ikka natukenegi õli kastis püsib. Ketaste hind oli 180 kr/tk orig. Ühes käigupakis on 4 ketast.... Miskit väga keerulist pole.....jäta meelde, kust mille võtsid, ja tee mingi laotusjärjekord, et oleks kokku pannes sama järjekord, mis lahti võtmisel. Juhtploki pole ka mõtet niisma lahti võtta, miljon kuuli ja vedru, mis sul mööda ilma laiali lendavad, kui valesti avad. Oluline - peavõlli ja käigupakkide vahel on laagrid, et need õiet pidi pärast tagasi paned ja pakkide ja laagrite vahel lisaseibib, et võllil loksu poleks, et need ka õigetele kohtadele tagasi saavad....Kõige tüütum töö on võllile hiljem ketastepake peale toppida, raputad ennast lolliks et kõigi nelja ketaste kõik hambad võlli hammaste suhtes paralleelsed oleksid ja peale ilusti läheks...saad aru, millest rääkisin, kui ise läbi kogend oled...ic
Midagi ülejõu käivat seal absull pole, hoia fotokas ka kõrval, igaks juhuks, pärast lihtsam....
Midagi ülejõu käivat seal absull pole, hoia fotokas ka kõrval, igaks juhuks, pärast lihtsam....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”