20-06-2008, 12:12 PM
Iseenesest surveaste on sama, mis tehasest turboga tulnud diislil (mitte 2.4 muidugi), sellega ei tohiks probleeme olla.
Kõik sõltub sinu eesmärgist. Kas sa tahad turbot seepärast, et oleks TURBO? Kui suuremat turbot tahad paigaldada, siis peaks mõtlema ka tootlikumale kütusesüsteemile. Sest piiranguteta kütust peale ei keera.
Vaja oleks teha uus väljalaskekollektor, mis pole kuigi raske. Teha flantsid, valida sobiv toru diameeter. Turbo valik sõltub juba eesmärkidest. Sisselasketorustik, väljalase, nipet näpet vidinaid juurde. Mõni õhtu tööd ja ongi olemas.
Paika seadistamine ei tohiks ka väga raske olla diisli puhul. Vaatad õiget mõõteriista (kütusesegu) ja timmid kütte pealeannet.
Ise ma diislitega nii kodus pole, omal mul diislit pole. Vaid üks võistlusmasin, millel 3.3 turbodiisel mootor, seal pole küll eriti raske süsteem.
Kõik sõltub sinu eesmärgist. Kas sa tahad turbot seepärast, et oleks TURBO? Kui suuremat turbot tahad paigaldada, siis peaks mõtlema ka tootlikumale kütusesüsteemile. Sest piiranguteta kütust peale ei keera.
Vaja oleks teha uus väljalaskekollektor, mis pole kuigi raske. Teha flantsid, valida sobiv toru diameeter. Turbo valik sõltub juba eesmärkidest. Sisselasketorustik, väljalase, nipet näpet vidinaid juurde. Mõni õhtu tööd ja ongi olemas.
Paika seadistamine ei tohiks ka väga raske olla diisli puhul. Vaatad õiget mõõteriista (kütusesegu) ja timmid kütte pealeannet.
Ise ma diislitega nii kodus pole, omal mul diislit pole. Vaid üks võistlusmasin, millel 3.3 turbodiisel mootor, seal pole küll eriti raske süsteem.