Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
250DT vs 300DT
#3
Seoses turbo tööpõhimõtte ja iseärasustega pean seda vidinat oma sõitude iseloomu juures suht kiirestiriknevaks osaks auto küljes ja miskit issanda püssi oleks diislist raske tahta, siis autot ostes otsustasin vabalthingava kasuks. Põhjenduseks siis selle kiirestiriknevuse kohta, et turbo normaalpöörded peaksid jääma kuskile 20000-30000 pöörde kanti ja enamikel turboautodel on soovitus enne mootori väljasuretamist seda miski 5-10 minutit tühikäigul käia lasta. See võimaldab turbol nö rahuneda - temperatuur langeb aeglaselt ja pöörded jäävad väiksemaks. Nimelt ei ole sellele rauakolakale hea, kui ta aetakse 800 kraadini kuumaks ja siis jäetakse kohe välisõhu temperatuurile jahtuma. Samuti ei mõju talle ka hästi, kui miski 20000 pöörde juures ühtäkki mootori suretamisega surveõlitus ära võetakse.

Arvamus on isiklik ja ei väljenda tööandja seisukohti :biggrin:
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta


Sõnumeid selles teemas
250DT vs 300DT - Autor: v6sa - 07-03-2006, 12:02 PM
RE: 250DT vs 300DT - Autor: Truck - 07-03-2006, 09:52 PM
RE: 250DT vs 300DT - Autor: Andres65 - 08-03-2006, 12:04 AM
RE: 250DT vs 300DT - Autor: Andres - 08-03-2006, 12:57 AM
RE: 250DT vs 300DT - Autor: Lõoke - 08-03-2006, 09:42 AM
RE: 250DT vs 300DT - Autor: v6sa - 10-03-2006, 02:33 PM
RE: 250DT vs 300DT - Autor: Laur - 10-03-2006, 03:19 PM
RE: 250DT vs 300DT - Autor: v6sa - 10-03-2006, 03:57 PM
RE: 250DT vs 300DT - Autor: ralak - 13-03-2006, 11:02 PM
RE: 250DT vs 300DT - Autor: v6sa - 17-05-2006, 03:23 PM
RE: 250DT vs 300DT - Autor: Alu - 17-05-2006, 10:21 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne