13-06-2008, 08:43 AM
K-Jetil õhukulu lugejat ei ole. Õhu kulu arvestatakse mahu järgi. Ja taldrik liigutab otse dosaatori kolbi, mingit elektrilist pajebanni seal vahel pole.
KE-Jetil on sama taldrik, lihtsalt siibri võllile on lisatud 2 mikrolülitit: tühikäigu ja maks avatuse jaoks. Lisaks on juhtrõhuregulaatoris elektrilised abivahendid külma mootori tühikäigu parandamiseks.
Mõlemal on tühikäigu stabiliseerimiseks lisaõhuklapp, kutsutakse ka tühikäigumootoriks. Selle ülesanne on anda lisaõhku "segusiibrist" mööda, kui see on peaaegu suletud ning mootor vajab stabiilseks tööks veidi enam õhku.
Mõlemal on lisaks temperatuuriandur külmkäivituse tarvis.
Kogu keemia.
Kustmaalt mootoritele tekkis elektriliselt õhukulu lugev mõõtja, ütleb ehk mõni targem...
Igatahes elektrilise pumbaga diislitel on elektriline õhukulu mõõtja, mis perioodiliselt ära sureb. Põtrade foorumit uskudes, nii veerand miljoni tagant.
KE-Jetil on sama taldrik, lihtsalt siibri võllile on lisatud 2 mikrolülitit: tühikäigu ja maks avatuse jaoks. Lisaks on juhtrõhuregulaatoris elektrilised abivahendid külma mootori tühikäigu parandamiseks.
Mõlemal on tühikäigu stabiliseerimiseks lisaõhuklapp, kutsutakse ka tühikäigumootoriks. Selle ülesanne on anda lisaõhku "segusiibrist" mööda, kui see on peaaegu suletud ning mootor vajab stabiilseks tööks veidi enam õhku.
Mõlemal on lisaks temperatuuriandur külmkäivituse tarvis.
Kogu keemia.
Kustmaalt mootoritele tekkis elektriliselt õhukulu lugev mõõtja, ütleb ehk mõni targem...
Igatahes elektrilise pumbaga diislitel on elektriline õhukulu mõõtja, mis perioodiliselt ära sureb. Põtrade foorumit uskudes, nii veerand miljoni tagant.