07-03-2006, 12:02 PM
Sihuke dilemma siis. Kuna endal kogemust pole, uuriks targemate käest.
Täpsustuseks siis niipalju, et huvitab 5- ja 6-silindrilise turbodiiselmootori võrdlemine. Turbota mootori vastu on huvi jahedam, kuid ka selline info võib kellegile kasulikuks osutuda, seetõttu olge lahked :help:
Mind huvitab just see lisakW ja eelkõige lisaNm tegelik mõju. Loomulikult on kolmene särtsakam ja sitkem (kui turbomootori kohta nii öelda üldse saab). Aga kas tegelikult ka keegi on saanud proovida mõlemat ja oskab ehk võrrelda? Tehnilistest faktidest enam huvitab mind just see "tagumikutunne"...
Tehniline vastupidavus on neil ilmselt võrdne.
Kütusekulus peaks olema pisike eelis kahepoolese kasuks.
Pihusteid ja hõõgküünlaid on kahepoolsel vähem:cool_rsvd:
Kolmene on raskem - rikub kaalujaotust.
Kolmene on võimsam - vähem piinamist käru ees ja muretumad möödasõidud.
Kuuesilindrilise mootori käik on ühtlasem.
Veel midagi?
:question:
Täpsustuseks siis niipalju, et huvitab 5- ja 6-silindrilise turbodiiselmootori võrdlemine. Turbota mootori vastu on huvi jahedam, kuid ka selline info võib kellegile kasulikuks osutuda, seetõttu olge lahked :help:
Mind huvitab just see lisakW ja eelkõige lisaNm tegelik mõju. Loomulikult on kolmene särtsakam ja sitkem (kui turbomootori kohta nii öelda üldse saab). Aga kas tegelikult ka keegi on saanud proovida mõlemat ja oskab ehk võrrelda? Tehnilistest faktidest enam huvitab mind just see "tagumikutunne"...
Tehniline vastupidavus on neil ilmselt võrdne.
Kütusekulus peaks olema pisike eelis kahepoolese kasuks.
Pihusteid ja hõõgküünlaid on kahepoolsel vähem:cool_rsvd:
Kolmene on raskem - rikub kaalujaotust.
Kolmene on võimsam - vähem piinamist käru ees ja muretumad möödasõidud.
Kuuesilindrilise mootori käik on ühtlasem.
Veel midagi?
:question: