06-03-2006, 04:19 PM
Niih... ma nyyd katsetasin autoga. Sõites madalal kiirusel , 1.2. käik, on seda kõrinat kõige rohkem kuulda. 3. dast ylespoole nagu enam ei taju nii palju. Võibolla ka suuremal kiirusel rehvimüra summutab selle või siis kõrina sagedus läheb kõrgemaks ja pole nii eristatav.
Kõrin on siiski veeremisel nii tühikäigul kui ka siis, kui siduripedaal alla vajutada. St ära ei kao. Kuid intensiivseks muutus ta just külmaga ( 25 miinust ).
Ise nagu eeldaks, et kõrin on käigukastist mingi laagri poolt tekitatud, aga samas väidetakse, et kastis on ATF õli ( sama õli, mis ATM s , kasutatakse ka manuaalis ) ning see õli suhtkoht vedel igas olekus ))
Võta siis kinni, kus on konks...
Kadaka Imre just soovitas kardaani tugilaager ära vahetada. Ostsin nyyd siis laagri ja lasen profülaktiga mõttes vahetada.
Kutsus mind autoga sinna, et vaatab üle, aga jama see, et ma Tartus.
Ning Vqlur, kes tegelt ise ju Tartus, arvas telefoni teel jutu põhjal, et ikka käigukasti jama.
Kõrin on siiski veeremisel nii tühikäigul kui ka siis, kui siduripedaal alla vajutada. St ära ei kao. Kuid intensiivseks muutus ta just külmaga ( 25 miinust ).
Ise nagu eeldaks, et kõrin on käigukastist mingi laagri poolt tekitatud, aga samas väidetakse, et kastis on ATF õli ( sama õli, mis ATM s , kasutatakse ka manuaalis ) ning see õli suhtkoht vedel igas olekus ))
Võta siis kinni, kus on konks...
Kadaka Imre just soovitas kardaani tugilaager ära vahetada. Ostsin nyyd siis laagri ja lasen profülaktiga mõttes vahetada.
Kutsus mind autoga sinna, et vaatab üle, aga jama see, et ma Tartus.
Ning Vqlur, kes tegelt ise ju Tartus, arvas telefoni teel jutu põhjal, et ikka käigukasti jama.