27-05-2008, 09:24 PM
Siis tuleb ikka välja, et ei ole midagi nii "palju muretuid kilomeetreid ja aastaid". Kere roostetab ja tehnika laguneb nagu igal teisel autol.
Olen käinud nüüd vaatamas 3 masinat. Esimene oli ulme rape, roostetas, lekkis ja kolises nagu ma ei tea mis, hinda taheti 45k (TULE TAEVAS APPI)
Teine oli parem, aga istmed ropult puruks, 1 uks ei avanenud, mootor ikka õline nii alt kui pealt, 1 rattalaager puru, praod stangedes, mittetöötav spidokas, jahutusvedeliku tuli põleb, pendiks jääb peale jne jne jne.
Kolmas jälle mega raibe, katus oli ainuke roosteta koht. Hind selle vraki eest jällegi 45k (siin ei aita ka enam "taevas").
Ma ise imestasin, et miks mobile.de-s pakutakse w124-sid 1000 euri eest, aga nüüd saan aru. Neid rappeid mis saksas 15000kr maksavad üritatakse siin 45k eest maha müüa.
Küsiks siis teisiti, et mis hinna eest saab manuaalkastiga, konditsioneerita ja heas korras 90ndate alguse 2,5D või 3,0D w124? 40k, 60k, 80k, 100k?
Olen käinud nüüd vaatamas 3 masinat. Esimene oli ulme rape, roostetas, lekkis ja kolises nagu ma ei tea mis, hinda taheti 45k (TULE TAEVAS APPI)
Teine oli parem, aga istmed ropult puruks, 1 uks ei avanenud, mootor ikka õline nii alt kui pealt, 1 rattalaager puru, praod stangedes, mittetöötav spidokas, jahutusvedeliku tuli põleb, pendiks jääb peale jne jne jne.
Kolmas jälle mega raibe, katus oli ainuke roosteta koht. Hind selle vraki eest jällegi 45k (siin ei aita ka enam "taevas").
Ma ise imestasin, et miks mobile.de-s pakutakse w124-sid 1000 euri eest, aga nüüd saan aru. Neid rappeid mis saksas 15000kr maksavad üritatakse siin 45k eest maha müüa.
Küsiks siis teisiti, et mis hinna eest saab manuaalkastiga, konditsioneerita ja heas korras 90ndate alguse 2,5D või 3,0D w124? 40k, 60k, 80k, 100k?