25-05-2008, 11:08 AM
Kindlasti tuleb kontrollida,et mootor oleks korralik.Selle remont on tunduvalt kallim,kui teised tööd.Võta õlivaras välja ja vaata et õli ei oleks emulsioonine.
Võid ka nuusutada,et ei lõhnaks diiselkütte järele.Mootor peab käivituma ühtlaselt ,ei tohi puterdada.Õlivarras natuke välja ja ei tohi olla silmaga nähtavat vinet.Paisupaagi kork maha ja seal ei tohi mootori töötades olla ei mulle,ega õli.
Tean juhust,kus mootor ajas õli jahutusvedeliku sisse ja selle varjamiseks lasti vana tosool välja ja uus sisse,nii et proovisõidul oli kõik ok,aga hiljem läks plokk vahetusse.Mootor soojaks ja proovi uuesti käivitada.Peab minema sama kiirelt käima,kui külmalt.Kui ei,siis pump õhtal.Kuulama peaks ka hüdrotõukurite häält.Raske küsimus 2,5D ja 3,0D juures on kahemassiline hooratas,mille korrasolekut on suht raske tuvastada ja mis võib juba selle aastaarvuga autol olla.Käivitamisel ei tohi olla mingit järelkolinat.Hääle poolest meenutab seda,et jääks nagu starteri pendiks peale.,samuti tikub kolisema tühipööretel ja seiskamisel.
Selle varjamiseks keeratakse pöörded peale,kuskile tuhande kanti.Mõnede remondimeeste arvamuse järgi elueaks kakssadaviiskümmend kuni kolmsadaviiskümmend tuhat,lammaritest ei saa ja uuena maksab pea 11000.
Võid ka nuusutada,et ei lõhnaks diiselkütte järele.Mootor peab käivituma ühtlaselt ,ei tohi puterdada.Õlivarras natuke välja ja ei tohi olla silmaga nähtavat vinet.Paisupaagi kork maha ja seal ei tohi mootori töötades olla ei mulle,ega õli.
Tean juhust,kus mootor ajas õli jahutusvedeliku sisse ja selle varjamiseks lasti vana tosool välja ja uus sisse,nii et proovisõidul oli kõik ok,aga hiljem läks plokk vahetusse.Mootor soojaks ja proovi uuesti käivitada.Peab minema sama kiirelt käima,kui külmalt.Kui ei,siis pump õhtal.Kuulama peaks ka hüdrotõukurite häält.Raske küsimus 2,5D ja 3,0D juures on kahemassiline hooratas,mille korrasolekut on suht raske tuvastada ja mis võib juba selle aastaarvuga autol olla.Käivitamisel ei tohi olla mingit järelkolinat.Hääle poolest meenutab seda,et jääks nagu starteri pendiks peale.,samuti tikub kolisema tühipööretel ja seiskamisel.
Selle varjamiseks keeratakse pöörded peale,kuskile tuhande kanti.Mõnede remondimeeste arvamuse järgi elueaks kakssadaviiskümmend kuni kolmsadaviiskümmend tuhat,lammaritest ei saa ja uuena maksab pea 11000.