25-05-2008, 09:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2008, 09:29 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Ainus tõeliselt kallis viga on rooste, rooste ja veelkord rooste:mad:
Tehnika on tugev. Ja seda leidub ikka lademetes.
Plokikaanetihendi lekked on võimalikud, kuid enamasti lekib klapikambrikaane tihend. See võib pasandada täis kogu mootori.
Korgiga kontrollimisel pole suurt mõtet, kuna korras tuulutus viib rõhu minema. Aga põhimõtteliselt peab lahtikeeratud kork ava peale hüplema jääma, mitte minema lendama.
Kepikast on miinus Mercedes-Benz puhul, kuna raske auto ja diiselmootori kooslus tekitab oskamatu käiguvahetuse puhul hüppeid. Aga, maitse asi.
Kui mina valiksin praegu autot, siis ostaksin bensumootoriga isendi. Diisel on tanklas oluluiselt kallim ja ega teda nüüd nii vähe kulugi... Lisaks veel teoreetiline võimalus sattuda kohviksaetud mootoriga isendi otsa, mis talvekülmadega ei käivitu.
124 teine miinus on keerukas tagasild, mille puksid kärvavad maha ja rikuvad sõidurõõmu. Kui auto rööpas teel otse ei liigu on puksid läbi, kuigi ülevaatajate arvates on kõk OK. Nagu meie säästukal...:pissed2: Puksiringi vahetus (ja teisiti neid vahetada ei tasu) on ümmarguselt 10 kEEK. Jah, ma tean, et Vanja Kalamajas teeb odavamalt, aga igaühel pole tuttavat Vanjat Kalamajas...
Odomeetrinäitu nii vana auto puhul vaadata ei tasu. Miljon on diiselmootori ja automaatkasti korraliku hoolduse korral veel täitsa normaalne näit ja 300 kkm on naerukoht...
Kont on maitseasi. Aga mina ilma selleta enam autot ei osta - suvel on ikka asendamatu.
Igasugused aretised on kahtlased. Nagu ka see viidatud nina. LKF kodulehelt saad kontrollida kindlustuskahju ajalugu ja seda tasub kindlasti ka teha! Ning MB tehasevarustust saab vaadata Vene klubi kodulehelt: http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Leht töötab korralikult vaid IE all.
Aga muus osas, auto, nagu teisedki. Soovitan soojalt, võta mõne klubilise auto ja tee sellega prooviring. Saad omanikult teada ka võimalikud vead ja nende avaldumise viisid.
Ja kuidagi ei saa ma jätta lisamata: 200D ja manuaal - milleks? Kui on tahtmine odavalt kulgeda, siis võta kets või kaloss - 5 a garantiid ja kütusekulu väiksem. Kui tahad mõnusalt kulgeda, siis seda kepikastiga 200 D kohe kindlasti ei võimalda.
Tehnika on tugev. Ja seda leidub ikka lademetes.
Plokikaanetihendi lekked on võimalikud, kuid enamasti lekib klapikambrikaane tihend. See võib pasandada täis kogu mootori.
Korgiga kontrollimisel pole suurt mõtet, kuna korras tuulutus viib rõhu minema. Aga põhimõtteliselt peab lahtikeeratud kork ava peale hüplema jääma, mitte minema lendama.
Kepikast on miinus Mercedes-Benz puhul, kuna raske auto ja diiselmootori kooslus tekitab oskamatu käiguvahetuse puhul hüppeid. Aga, maitse asi.
Kui mina valiksin praegu autot, siis ostaksin bensumootoriga isendi. Diisel on tanklas oluluiselt kallim ja ega teda nüüd nii vähe kulugi... Lisaks veel teoreetiline võimalus sattuda kohviksaetud mootoriga isendi otsa, mis talvekülmadega ei käivitu.
124 teine miinus on keerukas tagasild, mille puksid kärvavad maha ja rikuvad sõidurõõmu. Kui auto rööpas teel otse ei liigu on puksid läbi, kuigi ülevaatajate arvates on kõk OK. Nagu meie säästukal...:pissed2: Puksiringi vahetus (ja teisiti neid vahetada ei tasu) on ümmarguselt 10 kEEK. Jah, ma tean, et Vanja Kalamajas teeb odavamalt, aga igaühel pole tuttavat Vanjat Kalamajas...
Odomeetrinäitu nii vana auto puhul vaadata ei tasu. Miljon on diiselmootori ja automaatkasti korraliku hoolduse korral veel täitsa normaalne näit ja 300 kkm on naerukoht...
Kont on maitseasi. Aga mina ilma selleta enam autot ei osta - suvel on ikka asendamatu.
Igasugused aretised on kahtlased. Nagu ka see viidatud nina. LKF kodulehelt saad kontrollida kindlustuskahju ajalugu ja seda tasub kindlasti ka teha! Ning MB tehasevarustust saab vaadata Vene klubi kodulehelt: http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Leht töötab korralikult vaid IE all.
Aga muus osas, auto, nagu teisedki. Soovitan soojalt, võta mõne klubilise auto ja tee sellega prooviring. Saad omanikult teada ka võimalikud vead ja nende avaldumise viisid.
Ja kuidagi ei saa ma jätta lisamata: 200D ja manuaal - milleks? Kui on tahtmine odavalt kulgeda, siis võta kets või kaloss - 5 a garantiid ja kütusekulu väiksem. Kui tahad mõnusalt kulgeda, siis seda kepikastiga 200 D kohe kindlasti ei võimalda.